2010. december 2., csütörtök

Varrok, ápolok és futkosok...

Nálunk a december mindig nagyon zűrös.
Gondolom mások sem unatkoznak, de nekem mióta Dodokám megszületett még nem sikerült kiegyensúlyozottan, simán készülődni az év legszebb ünnepére.
Ápolás:
Dorkámat ma megint viszem orvoshoz, természetesen megint légúti nyavalyája van, az a feneség a mostani és a múltkori (kb. 3-4 hete) lévő nyavalyájában, hogy nem lázasodik be, "csak" nagyon vacakul van, fáj a torka, rondán köhög, náthás, de nem lázas. Pedig a láz ebben az esetben a barátunk, segít a szervezetünknek a harcban a bacikkal szemben. De nem és nem. Most nem segít, pedig lehet, hogy jobban tudna akkor gyógyulni az én kis-nagy lányom.  ...és megint úgy fog zongora vizsgára menni szegénykém pénteken, hogy beteg, hasgat a feje, nincs jól.
Futkosás:
Jövök megyek mindenfelé, intézkedek, téli gumit szereltetek, logisztikázom a családot ide-oda, szervezem a napokat.
Varrok:
Többek közt varrtam ilyen nesziket:


Szombaton voltam-tunk Dorkámmal Colette pesti adventi alkotó napján, ahol ismét nagyon klassz volt a hangulat, szólt a karácsonyi zene, zizegtünk, alkottunk. Csoport kép is készült és a képen lévők beleegyezésével megmutathatom itt:


Tanultunk sok klassz dolgot és a legtöbbjét meg is valósítottuk, ezekről képeket még nem tudtam készíteni, de majd lesz az is...

1 megjegyzés:

  1. mandulája megvan még? én is sokat betegeskedtem anno, de a mandulaműtétem óta alig alig

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails