2009. július 25., szombat

Mi kell a pasiknak? folytatás...

Tegnap lejárt a blog-szülinapi játékom, a "Mi kell a pasiknak?" határideje.
Nagyon jó ötletek születtek (ide összegyűjtöttem a képeket)
A stílus, a fazon, a szín és a technika ötletek a következők voltak:
  1. Dia szerint: "...A férfiaknak/fiúknak szánt dolgok elsődleges lényege - szerintem - a színválasztás. Drapp, zöld, kék domináljanak és minél egyszerűbb legyen. Ne legyen csicsás, minta azért lehet benne. A mintára gondolok, hogy négyzetek, szögletes formák domináljanak. Ha táskát készítünk, szerintem inkább legyen magasabb mint szélesebb és nekik nem kell annyi zseb sem a táskába. Az anyagválasztás nagyon fontos, hogy erős legyen. Én a férfitáskát inkább patenttal képzelem el, mint cipzárral."
  2. Kaoka egy klassz nyakkendőtartó ötletet osztott meg velünk.
  3. Abile szerint:"... Amitől azt gondolom, hogy "férfiasabb" lesz egy ajándék, az természetesen a szín és a forma megválasztásával is hangsúlyozható. Színekben inkább a barna, kék, zöld árnyalatait használnám, míg formákban elsősorban geometriai alakzatokban (négyzetek, háromszögek) gondolkodom, akár tűzésről, akár az anyag mintájáról van szó..."
  4. Hétszépségűkirálylány szerint: "... Szín pedig pasinak nanáááá, hogy terepmintás."
  5. Barbi szerint: "... Először nem volt ötletem, de aztán eszembe jutott a telefontok, amit ezen a linken találtam és megvarrtam magamnak. Szerintem férfiaknak is jó ajándék. Könnyű elkészíteni, csak le kell mérni az adott telefont, iPhone-t, i-podot, fényképezőgépet... Ezeket a kütyüket a férfiak nagy becsben tartják. Bár utálom a dohányzást, készülhet cigaretta-tartó is ilyen módon. Igényesebbeknek készülhet akár valódi, szép illatos, barna bőrből is, ehhez persze bőrlyukasztó sem árt. Cslli-vili gombok helyett lehet patentot varrni rá, akár szegecseket is lehet beleütni, hogy igazán rockos legyen, ha valaki élete párja ilyen beállítottságú. Vagy fiús, kockás anyaggal helyettesíteni a filcet. Akár militaris is lehet és a gombok helyett tűzhetünk bele csillagokat, még váll-lapot is varrhatunk a hajtókára..."
  6. Mammka szerint: "... Ez a takaró a színeiben is pasis : bordó,barna,kék,sötétzöld,drapp.....A a rag-jelleg pedig nagyon illik a férfiakhoz: teljesen egyszerű,nem túldíszített, főleg flannel anyagot használnak hozzá.
    Kizárólag férfiingekből varrom. A színe mintás ingekből van varrva,a hátulja pedig egyszínű.
  7. Lomaquilt szerint: "... Minden korosztálynál elképzelhető a nyakkendő tartó, vagy ing tartó. De ezekre akkor van szükség, ha gyakran utazik. Amerikai ujságban láttam crazy technikával nyakkendőt és mellényt. Nem hiszem, hogy nálunk a hétköznapi pasiknál sikere lenne. Amire gondoltam, hogy pl. szép ajándék lenne, az pl. irattartó formájú tartó két rekesszel, kártyáknak kártya mintás anyagból."
  8. Hildikó(neki nincs blogja) szerint:"... A stílusjegyek a pasis ajándékok esetében szerintem az egyszerűség, praktikusság. A színek közül is a visszafogotabbak, kevésbé harsányak. Egy dolgon belül csak max. két-három esetleg négy szín alkalmazása. A fazonok: nem ívesek, inkább szögletesek, persze ez függ attól is milyen autómárka a kedvence. A csomagolás is lehet az ajándék része: pl. ha a megajándékozott szereti a márkás bort, azt saját készítésű borosüveg köppenybe csomagolhatjuk. Ezt egy könyvben láttam és nagyon megtetszett: textilbőlvarrt bélelt zsákocska, visszahajtva a nyakánál, a bélést is megmutatva, díszes, fényes szalaggal átkötve a nyakán. Szerintem szép és környezetbarát is, mert a csomagolás később bármi tárolására felhasználhátja a megajándékozott férfi. Ajándék lehet pénztárca, táska, laptoptartó, telefon,-ipd,-borotva és egyéb kütyü tartó, ebben nagyot nem tévedhetünk."
  9. Csippcsilla egy pipatartót készített, ami szerintem nagyon eredeti ötlet.
...és akkor most jöjjön a sorsolás...

Készülnek a cédulák

A cédulák a nevekkel

...hajtogatás...

... mind a kosárban vannak már...

A sorsolás...

...és tádáááám, a nyertes: Dia
Köszönöm mindenkinek, hogy velem játszott, talán másoknak is segítettünk a gyűjteménnyel. Reményeim szerint még bővíteni fogom, ha új ötleteket látok vagy esetleg, ha más felhívja rá a figyelmem, azt külön megköszönöm!! :)
Legyen szép hétvégétek! Dia! Kérlek jelentkezz!! :)

6 megjegyzés:

  1. Na ezért nem lottózok.:) Engem még az életbe sehol sem húztak ki, pedig már annyi játékra jelentkeztem. Szívből gratulálok a szerencsés nyertesnek. :)

    VálaszTörlés
  2. Wow! NYERTEM!!! NYERTEM!!! köszönöm szépen! Nagyon örülök! :-)

    email: picipoci76kukacgémélpontcom

    köszönöm, köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  3. Gratula Diának! :)))
    És neked a sok résztvevőhöz! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok mindenkinek, neked meg a téma választásáéert. Sajnálom, hogy képet nem tudtam mellékelni.

    VálaszTörlés
  5. Én köszönöm mindenkinek a játékot!! :)

    VálaszTörlés
  6. Szuper kis játék volt! Gratulálok Diának! Nekem pedig köszi Ercsi!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails