2009. február 14., szombat

Lelőhelyeim (frissítve: 2011.10.04.-én)

( Az anyagaim, amikor még katonás rendben sorakoztak. Óóó, a régi szép idők... :) )

Minden érdek nélkül szeretném megosztani Veletek lelőhelyeimet (a szekrényemen kívül!).
Folyamatosan fogom frissíteni, lehet, hogy érdemes lesz visszanézni időnként rá, a blog oldalába is kiteszem a linket rá.
  1. Egyes számú kedvencem: Hunyadi utcai fiúk (Cserhegyi és Társa Kft, Bp. 1191 Hunyadi u 40. Tel: 2829-798, 06-30-405-464 H-P: 9-17-ig) Vigyázni! Ez egy sarki épület és az Ady Endre út felől is van egy méterárú. Na, az a bolt nem ez a bolt! Választék: Német(1090,-/m, japán pw. anyagok 1350,-/m, és minden egyéb méteráruk. Állítólag tavasszal érkezni fog amerikai anyaguk is. A fiúk nagyon segítőkészek, türelmesek. Készülget a weblapjuk: www.foltvarras.eu
  2. Mese bolt (1085 Üllői út 16/B 06-20-475-1922 H-P: 10-18, Sz: 10-14.) Ebben a boltban szinte minden kapható, ami kell a pw-hez és egyéb kézimunkákhoz. A szakmai hozzáértésükhöz kétség sem fér, de segíteni csak akkor tudnak, ha nincs tele a bolt. Van törzsvásárlói kedvezményük. Az áraik nem éppen alacsonyak, viszont elsőrangú a minőség és a választék.
  3. Reviczky udvarban lévő lakástextil bolt (1181 Reviczky Gyula u 9-11 H-Cs: 8-16, P:8-15 Tel:297-3748) Itt a flízeket, táska merevítő béléseket (200,-/m) és tömő anyagokat szoktam venni, de filc(magyar gyártmány) is van.
  4. Méterárú rövidáru kisker-nagyker (Bp. XVIII. ker. Üllői út 777. 294-9504 H-P:8.30-17) www.textilkereskedelem.hu . Itt sok apróságot szoktam venni: cipzár méterben, szatén szalagok, gombok, szalagok, gurtni, mütyürök. stb. A bolt főleg az önkiszolgáló vevőket kedveli, de, ha nagyon rámenős vagyok még segítenek is...egy picit. Az árak viszont mindenképp versenyképesek, nagyon jók! Megéri a túrát!
  5. A praktika könyveket (és a Tildás könyveket) a kiadótól szoktam megvenni. Komoly különbség van a bolti árhoz képest. Aréna 2000 kiadó, részletek itt. Érdemes feliratkozni a hírlevelükre, plusz kedvezmény jár érte időnként.
  6. Rea Tex Kft boltjában szoktam venni fonalat, apró felvarrható díszeket, függöny behúzót, Anchor hímző fonalat ...stb. (Bp. 1183 Felsőcsatári út 13. H-P:9-17, Sz:9-13-ig Tel:292-1487 www.reatex.hu) Tetszik, hogy van saját parkolója, de általában az utcán a bolt előtt is jól lehet parkolni, hagynak nyugodtan nézelődni, segítenek, ha kérem. Neten ugyanazok az árak vannak, mint a boltban és ha a boltba kéred a szállítást, akkor nincs szállítási költség. Ha 1 kg azonos típusú fonalat veszel (még ha más-más színűt is), akkor kedvezmény van a fonal árából! Lehet kártyával fizetni. Mivel sokat nyűglődtem nekik pw apróságokért, azt mondták rajta lesznek, hogy beszerezzék... kíváncsi vagyok, hogy ez csak üzleti ígérgetés vagy lesz is belőle valami! :)
  7. Varrónők boltja (Bp. 1202 Ady E. u. 90-92, H-P: 8-17.30 Sz: 8-12-ig) Itt rengeteg gomb van, ferdepánt és mindenféle csipkék, cipzárok, cérnák. stb. tel 283-2220
  8. Gomb udvar: Bp. V.ker. Régiposta u 7-9. tel: 318-3326 H-P: 10-18, Sz: 10-14. A boltban kapható mindenféle gomb, baba szemek. Az eladóhölgy bolondja a gomboknak, tart is mindenfélét: kicsit, nagyot, műanyagot, fémet, kókuszt, fát, fülest, díszest, simát...(Különlegessége még a boltnak, hogy a duc-duc zene helyett a Bartók rádió szól.)
  9. Kreatív könyvek kedvelőinek ajánlom a Szalay könyvkiadót. Onnan vettem a bolti ár töredékéért a 200 horgolt blokk, 200 babatakaró blokk ... könyvet.
  10. Kinyíltak a határok már jó pár éve, így nem gond egy kis kiruccanás a szomszédos Ausztriába. Nickelsdorf-tól nem messze található Bruck városa. Na most, ahogy bemész a városba, rövid idő után beérsz a központba. (jobbra egy totem oszlop, mindenféle foglalkozásokkal) Ott van egy lámpa, ott kell balra fordulni, nem sokra rá a vasútállomás alatt átbújik az út egy heves bal kanyarral (maga az út kanyarodik, nem kell letérni róla) és máris ott terem jobbra a Textil-Müller. Egy élelmiszer áruház parkolójából lehet a legkönnyebben megközelíteni. Ez egy diszkont áruház. Ne számíts semmilyen csili-vili nyugati stílusra. Az árai viszont nagy kedvezőek! Pl: 140 széles filc anyag 4 euro/m, 140 széles műbőrök 3-6 euro/m és rengeteg szalag, csipke, farmer, függöny, lakástextil, gomb, stb. van.
  11. Határozatlan ideig működik még egy bolt a Kondorosi úton, Hitec Kft, cím:Bp. 1116 Kondorosi út 2/a, tel:06-1-205-5838. Itt lehet venni 10,-/db cipzárt (16-20 cm) 70,- elég jó minőségű cérnát, gombokat 1,5-10,-/db-ig, különböző díszeket, selyem, tüll rózsa 20-30,-/db áron. Mielőtt elindulsz érdemes telefonon érdeklődni vannak-e még.
  12. VARRÓVILÁG, csupa nagy betűvel!! Szép Gábor és kedves neje vállalkozása mondhatom: profi.Van itt minden mi szem-szájnak ingere. Varrógép, varrógép tartozékok, varrási kellékek és még sorolhatnám, de inkább látogasd meg a weblapjukat.  
Még biztos van több is, de hirtelen ezek jutottak az eszembe, majd még bővítem a listát...

12 megjegyzés:

  1. De jó! Köszi! És képzeld, a 4. kivételével mindet próbáltam már! (Nekem szerencsém volt a Reviczky udvarban, egy segítőkészhölgyet fogtam ki, aki szintén pw-zik :))

    VálaszTörlés
  2. Amikor először voltam a Reviczkyben, akkor a hölgy volt. Értett hozzá, csak kissé nehézkes volt tőle segítséget kérni, de aztán oldódott a hangulat. Másodszor egy úr volt, na akkor nyeltem elég sokat és álmodoztam egy nyugi bogyóról... de ezt már meséltem... :)

    VálaszTörlés
  3. Én is akarok ilyenkor Pesten lakniiiiiii:(( Elárulom, itt összesen egy bolt van némi pw anyaggal, ai körülbelül húszfajta választékot jelent. Ennyi. Semmi több. Azért nem panaszkodok, de az az ezer forintos német pw a szívemet szaggatja:)))

    VálaszTörlés
  4. Irigykedem, milyen sok helyen tudtok vásárolni. Nekem csak egy kedves kis boltocska jut, de kedvesek, segítőkészek.Az árak is jók :)

    VálaszTörlés
  5. betehetem a közös varrós blogba ezt a listát?

    VálaszTörlés
  6. Silerika!
    Sokszor egy jó kis boltocska többet ér, mint 20 nyűgös bolt, az biztos.
    Szarvasmici! A fehér dobozkámban lévő anyagok 90%-a japán és a Hunyadis fiúktól valók.
    Zsuzsi! Persze, nyugodtan tedd fel, de, ha küldesz meghívót, szívesen bővítem ott is a listát! Ahogy jobb Nektek!

    VálaszTörlés
  7. Én is ajánlanék egyet, ha esetleg valaki a 20.ker.ben lakik. Ady endre utcai varrónők boltja, nagy választék van mindenből, és normális árak. Más kerületből is mennek oda.

    VálaszTörlés
  8. Igen, én is vettem már jó dolgokat a varrónők boltjában! Judit, csak nem erzsébeti vagy?

    VálaszTörlés
  9. Én a közös varrásokon nézek körül, igaz anyagot nemigen vásárolok. Most a Szt.István krt-i a sláger, de ehhez közel van a Tátra u-i bolt is. Különben sok lelőhely van (nem csak pestiek) igaz frissiteni kell a www.hunpatch.com oldalon (nem azért mert én állitottam össze, de pl. a kékfestő lelőhelyeket Szakács Piroska! Na a frissitésbe bekerülnek ezek a cimek is!)

    VálaszTörlés
  10. Szia Ercsi!
    Nagyon jó a lista!
    A Lőrinci Felsőcsatári úti kellékes boltot véleltlenül, vagy direkt hagytad ki?

    VálaszTörlés
  11. Szia! Én ma találtam Rád! Köszi az üzletlistát! A felsőcsatári reatexet ismerem, oda járok... De a hunyadi utcásat eddig csak nézegetem kívülről, mikor arra járok kb hetente egyszer... De megnéztem a linket amit írtál, biztos nemsokára bemegyek... Jó hogy közel vannak ezek hozzám, vagy inkább kár?! Kitettelek a bloglistámba, mert tetszik a blogod! Szép napot!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails