2009. február 5., csütörtök

Hogy ityeg a fityeg?

Colette mindig kitalál valami jót!!
Ötletelésre hívja a kis blogos csapatunkat, cipzár díszek alkotására.
Én most csak kettő olyan díszemet szeretném megmutatni, amit ugyan nem most csináltam, de ilyeneket most nem láttam a játék keretein belül.
Ezt a tolltartót Dorkámnak csináltam angol órára. Rózsaszín és világos zöld viaszolt zsinórt fűztem át a cipzár húzókáján, majd nagy méretű acryl gyöngyöt rögzítettem rá csomóval. Azért volt teli találat, mert nagyon illik a hozzá és nagyon kézre álló.


Ezt a neszit Anyukámnak varrtam, sokat válogattam a díszek lehetőségei közül, végül ezt találtam a legjobbnak. A cipp húzókáján különböző színű szatén szalagokat húztam át és kis szalag rózsával rögzítettem. Még mindig szépen mutat és könnyíti a cipp használatát.


Az elmúlt héten nagyon sokat varrtam, de mind ajándék lesz és még nem kapták meg, akiknek szántam, jövő héten majd mutogatok...
Most hímezgetek egy nagyon édi macit, azt mutathatnám, mert akinek adom, annak fogalma sincs, hogy Ő fogja kapni, csak még képek nem készültek a "műről" ! :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a kis fityegők. Egyszerűen nagyszerűek! Kíváncsian várom az ajándékok képeit!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ötletesek ezek a kis fityegők!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, hogy Te is velünk játszol. A szalagosat még nem láttam sehol, nagyon ötletes:)))

    VálaszTörlés
  4. Szia bruercsi! Jó olvasni titeket! Még tanulom a netezést,kicsit lassú vagyok. Holnapra jó varrogatást Piroskával! Puszi: kismacko (Kati,mesebolt)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails