2010. december 21., kedd

******* Pótsorsolás *******

Október 20.-án hirdettem egy játékot, de "sajtó hibát" vétettem. Határidőnek október 31.-ét szerettem volna megjelölni, de tévedésből november 30.-át írtam. November elsején annak rendje-módja szerint megtartottam a sorsolást, Borcsamama nyerte a baktusomat. November vége felé kezdett gyanússá válni , hogy még sorsolás után is érkeznek jelentkezők, visszaolvastam a játék hirdetős bejegyzésem..., majd' leestem a székből, amikor megláttam a hibámat. Úgy gondoltam, akkor járok el helyesen, ha a hibámból kimaradt játékosok is részt vehetnek egy pótsorsoláson. Sajnos másik baktust nem tudok felajánlani, ezért ma varrtam egy neszit és az lesz a nyeremény. Remélem ez is elnyeri majd a nyertes tetszését.
Tehát az október 31.-e után jelentkezők névsora:
  1. Norono
  2. Pálfalvi Zsuzsa
  3. Kékezüst
  4. hildikó
  5. lapappilon
  6. m.
Mivel pont hatan vesznek most részt a sorsoláson, ezért Dorkám dobó kockás sorsolást hajtott végre.
A szerencse a:
4-es 
versenyzőnek kedvezett, azaz hildikónak!!!!!
...és a nyereménye:


Kedves hildikó, kérlek, írd meg a címedet!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails