2010. december 28., kedd

Nagykorúnak ajándék

Keresztlányom, Zsani, december 23.-án töltötte be a 18. évét.
Eredetileg mást szerettem volna neki készíteni, de arra egész egyszerűen közel s távol nem lett volna elég időm. (De, sebaj! Ami késik, nem múlik!)
Így ezt a méretes díszpárnát varrtam neki, amit igyekeztem olyan simára, finomra készíteni, hogy egy délutáni csicsika kísérője is lehessen. A huzatot,magát is béleltem flízzel és csak annyira steppeltem, hogy megadja a tartását, de ne keményítse be kellemetlenül. Hátulja is simi-simi betétet kapott. A belső párna mérete 50x50 cm lett, melyet szilikonizált töltőanyaggal tömtem ki a rugalmasság kedvéért.
A párna közepét egy farkasos anyag adta. Zsani kedvenc állata már évek óta a farkas. Ami kitűnő választás, mert nagyon illik hozzá!


a párna:


...és az ünnepelt kezében:


Isten éltessen sokáig Zsanikám! Legyél olyan erős, ügyes, öntudatos nő, mint, amilyen kicsi lányként is mindig az voltál!!!! Szeretlek, mindig számíthatsz ránk!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails