2010. december 17., péntek

Idegen tollakkal ékeskedek...

..., de csak azért, hogy megmutassam, hogy Dorka mit varrt osztálykarácsonyra a húzás által neki jutott kislánynak.
Sokat veszkődött, hogy vajon minek örülne Ancsa, aztán összedugtuk a fejünket, az alapötleteket Ő gondolta ki, én csak finomítottam rajta.
1. Ancsa szereti a lovakat.
2. Nagylányosinak kell lenni, lévén már 6.-osak és ne legyen ciki jövőre sem.
3. Használható legyen.
4. Meg tudja Ő varrni, icipici segítséggel (én csak a szabásnál és a cippzár bevarrásánál segítettem).
Így született ez az A4-es méretű füzettartó:




Holnap lesz az osztályünnepség, remélem jól fogadja majd Ancsa az ajándékot!!

3 megjegyzés:

  1. Hát ez valami fantasztikus! Hogy én mit kajtatok vm. jó kis lovas anyagért! Egyik unokahugom szerelmes a lovakba...
    Nagyon-nagyon ügyesek vagytok!!! Remélem lesz öröm! Volt öröm?? :-))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Dorka nevében! :)
    Az anyagot nem rég vettük a Hunyadis fiúknál.
    Volt öröm, tetszett Ancsának, úgy látta Dorka...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails