2010. október 23., szombat

Újabb alkotónap Colette-tel.

1 hetes késéssel ugyan, de szeretnék beszámolni a legutóbbi alkotónapunkról.
Ez a nap az újrahasznosítás, azon belül is a zsebek felhasználásának jegyében telt.
Kezd összeszokni kis csapatunk, volt egy-két új arc, de jellemzően ugyan azok voltak ott, akik a múltkor is.
Kellemesen csevegtünk, mi közben varrtunk, na ez meg is látszott varrásom mennyiségén... :)
Egy  táskát akartam varrni, mivel, amit eddig hordtam, az az utolsó napjait éli (már gondolkozok újrahasznosításában, mert maga az anyaga nagyon tetszik). Szóval míg megálmodtam a "hogyant-milyent", rengeteg idő elment, így csak a táska fedelét tudtam közel készre varrni és a táska testét megalapoztam, de ekkor "hirtelen" 5 óra lett és már csomagolt mindenki. (Képzeljétek! Annyira belefeledkeztem a napba, hogy csak ekkor vettem észre, hogy egész nap nem látogattam meg a legkisebb helységet. :)))) Na, mikor erre rájöttem, szorosan zárt lábbal igyekeztem eme helység felé, pótolni elmaradásom :)))  )
Colette megint meglepett bennünket egy kis ajándék csomaggal, díszítéshez felhasználható filc készlettel, ez olyan jó, mert hiába vagyunk már mind jócskán 20 év felett, gyermeki örömmel fogadjuk ezeket a figyelmességeket. Köszönjük, Colette!!!!!  
És még egy nagy dolog is történt az alkotónapok történetében, teljesen kész művek is születtek!! :) Itt és itt lehet olvasni róla és képeket nézegetni.
A korábban említett táska fedelemre különböző méretű pöttyöket (kord és filc) varrtam, mint ha kipattognának a zsebből, de a kord anyagot, ugyebár körbe kellett cikk-cakkoznom és nem volt nálam megfelelő színű cérna, csak fekete, így nagyon nem tetszett a felvarrás...


Mondtam is Colette-nek és azon meditáltunk miként lehetne eltüntetni a ronda felvarrást. Szóba jött a gyöngy, a farkasfog, majd jött az atomvillanás Colette-nél. FONAL. Na ja, de olyan ütős fonal, ami illene hozzá, nincs nekem, erre jött a másik villanás. Colette, mivel vonattal érkezik Pestre és nehogy már unatkozzon útközben, fonalakkal felpakolva indul el otthonról és mit ad isten ...egy tökéletesen színben passzoló fonal lapult a töbi közt. De tényleg!!! Tökéletes színeiben és minőségében. Kaptam is tőle egy adagot, itthon este ráöltögettem, na persze, hogy egy kis gyöngy is került rá (azokkal takartam el a felvarrás nyomait)
Így készült el ő:


Aztán egész héten mást varrtam, meg könyveltem, így csak tegnapra jutottam odáig, hogy végre készre varrjam. Már fel is avattam, és azt kell mondjam jól használhatónak bizonyult. :))


A következő alkotónapon karácsonyra fogunk készülődni, már nagyon várom Colette milyen ötletekkel lep meg bennünket.

7 megjegyzés:

  1. Erika, már nagyon hiányoltam a beszámolódat és a kész művet. örülök, hogy mindkettő megszületett! Reméelm, ezt a táskádat is annyira megszereted majd, mint a jelenlegit, mert megérdemli! :-)

    VálaszTörlés
  2. Hű, nagyon jó lett!!! Most aztán ne állj le a táskavarrással:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó kis táskát varrtál! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon irigy vagyok ám :))))))))))))
    Gyönyörű lett!!!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Erika, a beszámoló is teljesen élethű... a táska szuper lett, majd hozzad el a következő alkalomra!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó lett a táska, ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Hű,de nagyon klassz lett!!!!!!!!!Úúúúúgy tetszik!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails