2010. október 12., kedd

Az őszi tavaszi-ikrek

Némi kép zavarra utal a cím, tudom.
Nem tudom mi van velem, de hiába dörömböl az ősz az ajtónkon, én valamiért csak ezekhez az anyagokhoz nyúlok. Vajon miért?
Még sosem próbáltam ezt a Tildás pipere fazont, így itt volt az ideje, hogy varrjak, rögtön kettőt. Ez már egy elég méretes fazon, elfér benne egy fél túlélő felszerelés :)
Ami a közös az ikreimben, hogy mindkettő áthajló teteje és hátulja kordból van,kukacolásos tűzéssel erősítve.


 Ez patenttal záródik és a díszei: kis, ferdepántos fodrocska és selyem virágocskák. 
3 db, mert az olyan klassz szám. 
(Mindig is vonzódtam ahhoz, hogy 3 valamivel díszítsek, de nem rég láttam egy lakberendezési műsort, ahol megerősítettek ebben. Ha ki akarsz emelni valamit egy szobában, például egy kanapét, akkor 3 díszpárnával tegyed, vagy egy polcon ezekből a mai, karcsú, magas vázákból is 3 mutat  a legjobban egymás mellett.)


 Ő gombot kapott záródásul, a gombluk fölé pedig egy tüll masnit, amit gyöngyökkel öleltem át.


9 megjegyzés:

  1. Az utóbbi időben képtelen vagyok bárhová is megjegyzést írni, mert kidob a rendszer:( Remélem, most sikerül!

    Szóval nagyon vidám mindkettő és ez illik is hozzád!

    VálaszTörlés
  2. Igazán helyesek lettek. Érdekes, hogy a három nálam is nyerő - egyébként meg inkább a páros számokhoz vonzódom...

    VálaszTörlés
  3. az a kis fodros nagyon édes :-)
    a színek meg, hát nincs mit hozzászólni, mesések :-)
    de a fodor, az a fodor... soha nem jutott volna eszembe :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jók!!! Hát hol van az előírva kéremszépen, hogy ezeket a színeket csak tavasszal lehet használni???? Olyan kis üdék! Kell ez az ember lelkének! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nem csodálom, hogy szívesen varrtál ilyen színeket! Nagggyon csinosak lettek!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók a színeik, mind a kettő nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  7. Már látom igen, a fodrot:-)
    Igen a bűvös hármas... tőlem még nem halottad?:-)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm az elismerést Mindenkinek!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails