2010. október 31., vasárnap

Sorsolás!!!

Tegnap lejárt a jelentkezési határidő a baktus-os játékomban.
Nagyon köszönöm, hogy ilyen sokan írtatok (25+1) !

Kiírtam a jelentkezőket, felvágtam a cetliket, összehajtogattam, kosárba tettem, Dorkám kisorsolta...

A baktust Borcsamama nyerte! 

(Úgy látszik van közte és Dorkám közt egy láthatatlan kötelék, amit Borcsamama hatalmas nagy szíve és kedves lénye kezdett építeni tavaly decemberben.)


Drága Borcsamama! Remélem örömöd fogod lelni ebben a kendőben, viseld egészségben sokáig!! :)

A többi kedves jelentkezőnek köszönöm, hogy nálam jártatok és remélem máskor is jönni fogtok!

4 megjegyzés:

  1. Drága Erika és Dorka!

    Millió puszi nektek ezért a gyönyörűsűges nyereményért, nagyon-nagyon szépen köszönöm, és biztos hogy egész télen hordani fogom.
    Kicsit lelkiismeretfurdalásom van ugyan, hogy a sok blogoló jelentkező közül én nyertem, mint blogtalannak,igazából talán jelentkeznem sem illett volna, de hát úgy látszik, hogy köztünk most már tényleg valami titokzatos elszakíthatatlan szál szövődött egy évvel ezelőtt. Én örülök ennek, és mégegyszer köszönöm szépen. Igazi meglepetést szereztetek!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Irigy, irigy :))
    Gratula Borcsának !

    VálaszTörlés
  3. Egyik szemem sír, a másik nevet!
    Gratulálok Borcsamamának!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails