2010. október 10., vasárnap

...és kész!

Tegnap kész lettem Manka rózsás saljának 3. darabjával.
Ezt az előzőnél mutatott sima fehér hímzővászonra hímeztem, Nina színváltos fonalával és az Anchor 88-as és 255-ösével. A leírást annyiban változtattam meg, hogy a rózsákat előírás szerint duplán varrtam ki szimpla szállal, de mindkétszer csak Nina fonalával. Így a rózsa is teljes egészében színváltós lett, ami szerintem gyönyörű lett. Kedvenc részem volt!!
Nina színváltós fonala adta a legnagyobb örömöt, Sokkal jobb volt vele hímezni, mert sűrűbben váltja a színeket, mint a DMC vagy Anchor színváltós fonalai. Nagyon élvezem hímzés közben, hogy jé, most rózsaszín...aha... már elkezd zöldülni...és már zöld...jé, de jópofa...és megint kezd rózsaszínesedni.... de kafa!!!!:)))

(bocsi a kép minőségért)
...és itt van a három hímzés egymás mellett. 3 különböző személyiség, 3 különböző hangulat.
A rózsaszín szemmel láthatóan jóval kisebb, ezért is szívtam vele... :)) De miről is beszélek, ki emlékszik már arra?! ;))


 Köszönöm Manka, egy élmény volt a mintádat hímezni, remélem lesz még folytatás!!!!
...és hogy mi lesz belőle? Kezd körvonalazódni, de az biztos, hogy megfogadom Gina tanácsát és nem körbe kunyhózom vagy bírósági lépcsőzöm, hanem a leendő helyét kistircelem valószínű kör alakban és az alá varrom be, majd bélelem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails