2010. október 21., csütörtök

Lila

Az idei év divatjának favoritjai a színpalettán a :
  • SZÜRKE és a 
  • LILA.
...és ha már lila, akkor szeretném mutatni ezeket:
Ninától rendeltem egy-pár szépséges fonalat, amikor megérkeztek, azonnal ki kellett próbálnom, legalább valami apróság erejéig.
Így ezek születtek.


...naná, hogy gyöngyök is kerültek rájuk :)

...és ezekből a szösszenetekből születtek a legújabb neszijeim.


(Tudjátok milyen nehéz volt megfelelő színű cipzárt bevadászni hozzá?? 
Nem is hittem volna!)



Minden erőlködésem ellenére ez a neszi kéknek mutatja magát, 
pedig szép lila színe van....

update: ma kisütött a napocska és ugye, hogy lila??? :))




...ilyen kis cuki díszeket kaptak :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon finom, aprólékos munkák! Csak nem karácsonyi ajándéknak készültek?
    Képzeld, mostanában én is egyre inkább kedvelem a "mojolós" darabokat! Tudod, milyen nagy dolog ez tőlem! :) Épp egy hatszöges neszin dolgozom.

    VálaszTörlés
  2. Hű, ezek nagyon, nagyon !
    (Most én is lilát varrok :)) )

    VálaszTörlés
  3. Adél! Jó lenne már találkozni, biztos lenne mesélni valónk egymásnak...! :)
    Bozsomati! Köszi, én is szeretem őket! :)
    Gina! Nagyon, nagyon? :)) Úgy látszik a lila tényleg hódít! :)

    VálaszTörlés
  4. Ez a lila a kedvencem :)
    Gyönyörű szépeket készítettél!!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails