2010. október 20., szerda

300.

Már többször szerettem volna én is egy kis játékot hirdetni, de mindig kifutottam a "pont jó időből" vagy "pont jó alkalomból".
Na, de most nagyon résen voltam, az alkalom, -talán már kitaláltátok- hogy ez a 
300. bejegyzésem.
Az ajándékom egy baktus ( Red Heart-Calla fonalból), amit én kötöttem, sőt még horgoltam is a szélére egy kis díszt és kis pomponok szolgálnak gombként.
(Nagyon kérem a profi kötősöket, horgolósokat ne kapkodjanak a szívükhöz, nézzék azt, hogy szívből csináltam, szeretettel!!)


 (ha valakit érdekelnének az adatai: 111 cm hosszú és a legszélesebb pontján 32 cm, 10 dkg)

...megkértem Dorkámat, hogy pózoljon egy kicsit benne, hogy lássátok milyen felvéve:


Ha szeretnéd ezt a baktust, -most, hogy közeledik a zord tél!- akkor hagyjál nekem ennél a bejegyzésnél egy üzenetet. A kis trükk az egészben csak annyi, hogy az üzenetedben egy dátumot is adjál meg, még pedig, hogy mióta látogatod, olvasod a blogom. Ugye nem kérek sokat?! :))
Ha megteszed, hogy kiteszed a blodogba a játékom, megköszönöm, de nem feltétele a részvételnek. :))
Határidő: 2010. november 30.

Remélem sokan fogtok velem játszani!!! :))

35 megjegyzés:

  1. Nehezet kérdezel, nem tudom, mióta olvaslak, de tutira több, mint 1 éve :)
    Sok-sok blogjegyeztést még neked!
    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  2. Én sem tudom, kb. akkortól, mikortól indtottad, Ha én nyerem meg, akkor lemondok róla Dorkád javára, mert istenien áll neki. (bár fájó szívvel)

    VálaszTörlés
  3. én is jelentkezem, de hogy mióta olvaslak? szerintem úgy február óta, amióta elkezdtem varrogatni :-)

    VálaszTörlés
  4. A húgom pont ilyen kék lelkű :) Neki szeretném nyerni :)
    Én pont mostantól , Kaccat szólt, hogy milyen remek kis kékség van nálad :)

    VálaszTörlés
  5. Mióta ismerlek :)) Szégyenszemre most látom csak, hogy eddig nem voltam hivatalos követőd, eddig fel sem tűnt, de most pótoltam !
    Nagyon szép a kendőd :))

    VálaszTörlés
  6. A kezdetektől. Illetve még előbb is, hisz előtte olvastalak a fórumon is:)))
    Naná, hogy tetszik a baktus:)

    VálaszTörlés
  7. Mióta olvaslak rendszeresen? Nagyon egyszerű a válasz, hiszen elég emlékezetes az esemény aminek kapcsán ide találtam. 2009. december.
    Remélem még sokszor foglak olvasni, és egyszer talán találkozunk is valahol .

    VálaszTörlés
  8. Szia! A legrégebbi olvasók közé aligha kerülök be, max "futottak még" kategória... ugyanis 5 perce olvaslak... :D
    Idekeveredtem. A baktus színe hihetetlen szép! Örülnék neki - a blogodban pedig visszatérő vendég leszek!

    VálaszTörlés
  9. Hú, de szép lett! Nagyon szeretem a kéket, a horgolt széle jól feldobja! :) Hogy mióta olvaslak? A kezdetektől. Még a papír is megvan, amire Dorka felírta Édesanyja blogjának címét egy szombat délelőtti tanfolyamon. Mikor is volt? :)

    VálaszTörlés
  10. Én is jelentkezni szeretnék!! Hogy mióta olvaslak? Mióta Morzsálós Mirza blogjában megláttam a csodás ajándékodat (kb. 2008. ősze)! Ekkor jöttem rá,hogy ez az - mármint a foltvarrás - amit szeretnék csinálni. Rendesen meg is fertőződtem a kórral :-)) Köszönöm neked!

    VálaszTörlés
  11. Ó, ezért a baktusért szívesen jelentkezek én is. A blogodat már biztos több mint egy éve olvasgatom. Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  12. Ejcsikém!
    Én csak gratulálni szeretnék ehhez a nagy kitartáshoz amivel ezeket a kedves sorokat, "szösszeneteket" írod.Személyes csodálód vagyok!
    Élvezem írásaidat és jó látni a kreatívságaid fejlődését.
    CSAK ÍGY TOVÁBB! :))

    VálaszTörlés
  13. 2008. szeptember 8. Megkerestem! Milyen érdekes, hogy még "csak" 2 éve ismerlek, de nekem olybá tűnik, mint ha évtizedek lennének! Nagyon örülök, hogy a barátaim közé sorolhatlak!
    Kívánok neked, még nagyon sok, szépséges alkotást, és sokszor 300 bejegyzést!
    Ja, és én is pályáznék erre a baktusra!

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Szia Erika!
    Gratulálok a sok szép és érdekes bejegyzésedhez.
    Én kb. 2009. januárjától olvaslak rendszeresen.
    Gyönyörű a nyeremény!

    VálaszTörlés
  16. Én is játszanék! Kb. egy hete, az alkotónap után találtam rád! :)

    VálaszTörlés
  17. Ééééén iiiis!!!!!!
    Kérem szépen én megnyerni!

    VálaszTörlés
  18. ja, és a válaszom: már jártam itt, de ma jelöltelek be rendszeres olvasónak.

    VálaszTörlés
  19. Most egyszerre több ok is van az ünneplésre! 300 bejegyzés és 100 rendszeres olvasó! :))) Gratulálok!

    VálaszTörlés
  20. Szia! Én csak nem régen találtam ide, de imádom a neszijeidet! Gratu a 300.-hoz!

    VálaszTörlés
  21. Szia Erika!

    Én csak nemrégen ismertelek meg az egyik alkotónapon, de az oldaladat előbb megismertem már. Hogy mikor pontosan? Hű, azt nem tudnám megmondani, de néhány hónapja is megvan annak. A szép munkáid miatt tévedtem az oldaladra. Gratulálok neked a remek alkotásokhoz!

    VálaszTörlés
  22. Szia Erika!
    Régebb óta olvaslak, mint hogy megismertelek Colette alkotónapján (ferdepántos).... hogy mióta????? nem tudom. A sál nagyon szép. Nekem a kedvenc színem a kék.
    Jó olvasni az írásaidat! :)

    VálaszTörlés
  23. Ebben a pillanatban akadtam ra a blogodra.:)tetszik.:)visszajarok hozzad gyakrabban.:)
    Es jo lenne nekem telire ez a nyakmelegito.:)Igazan vidam szinei vannak.:)

    VálaszTörlés
  24. Szia! Szeretnék én is játszani Veled! Hogy mióta olvaslak. Bevallom most találtam rád, de tuti visszajövök még! Tetszik a blogod!

    VálaszTörlés
  25. Szívesen játszom nálad és örülök, hogy ismerlek, mostanra már személyesen is! :o)) Nem tudom, hogy mikor kezdtelek el olvasni... mintha mindig is olvastalak volna... :o)

    VálaszTörlés
  26. Sajnos én nem vagyok rendszeres olvasód, időnként idetévedek, kb. azóta, amióta én is írok blogot (1 éve). Nagyon szép ez a sál/baktus - nem is ismertem ezt a szót.

    VálaszTörlés
  27. szia :)
    één is szeretnék jelentkezni,igazán csodaszépet alkottál :)
    én csak nemrég találtam rá a blogodra,de azóta rendszeresen lesem,s a régebbi bejegyzéseket egy óra alatt végigfutottam ^^
    blogom: http://www.neverlandmagic.blogspot.com

    VálaszTörlés
  28. Szia!Én még csak most akadtam a blogodra de nagyon tetszik,sokszor jövök ezután.Engem a kék -zöld csoda hozott,szeretném megnyerni!Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  29. Szia! Én is szeretnék játszani,szeretek melegen öltözködni és imádom a kéket!!!

    VálaszTörlés
  30. Kedves Bruercsi!
    Bevallom őszintén, hogy én most járok nálad először!Dia oldalán láttam meg a játékod, és így jutottam el hozzád, szerencsére!
    Nagyon szépek a munkáid!Gratulálok a 300. bejegyzésedhez is, hol járok én még ettól!

    VálaszTörlés
  31. Szia! Csatlakoznék Noronohoz, most találtam Rád én is. Tetszenek a mun káid, jövök máskor is.

    VálaszTörlés
  32. Mostantól.
    De annyira szép, hogy egy kékezüstnek kötelező jelentkezni!

    VálaszTörlés
  33. 2009. ősze, ha jól emlékszem.
    Nagyon szépeket készítesz!

    VálaszTörlés
  34. szia!
    hetekben jártam erre először...elmentettem könyvjelzők közé oldaladat! :-D
    nagyon tetszenek munkáid....nem kötögetek nem varrogatok varrógéppel, csak hímzek, szóval csak irigykedve olvasom bejegyzéseidet...:-D
    minden jót Éva

    VálaszTörlés
  35. Kedves Bruercsi, én most találtam el hozzád és a csodaszép színű baktusodhoz - nnna, eddig azt se tudtam, mi az a baktus, így ezt is köszönöm és a lehetsőéget is - ha nem késtem még el:))
    KÖszönöm
    Merci

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails