2008. november 22., szombat

Kész a második ajándékom...

Ezt az ajándékomat bátran megmutathatom, mivel, akinek készítettem soha nem internetezik...
Tegnapelőtt Anikó néninek (Dorka zongora tanár nénije) készítettem karácsonyra egy kis ajándékot. Tudom, hogy tudja értékelni a saját készítésű ajándékokat, ezért arra gondoltam, hogy varrok Neki egy összehajthatós szatyrot (ezt a fazont az egyik japán újságomból vettem). Amikor tervezgettem az járt a fejemben, hogy az Ő életében a családján kívül a legfontosabb a ZENE, (csupa nagy betűvel) ezenkívül, hogy a stílusa nagyon sima, egyszerű, konzervatív.
Így esett a választásom erre a papírra varrásos technikával készülő ti-ti hangjegyre. Egyszerű szín párost igényelt a motívum, a fekete-fehért, de, hogy kicsit lágyítsam ezért varrtam ebből a kis virágos anyagból , keretként pedig egy icipici pirost varrtam köré, alá béleltem, a hangjegyek körül körbe tűztem és felvarrtam a szatyor elejére 3 oldalon, felül meghagytam nyitva, hogy zsebként is tudjon funkcionálni. A fülét picit kibéleltem, hogy kellemes, puha fogású legyen. Mindent összevetve kellemesre sikeredett szerintem. Remélem tetszeni fog Anikó néninek!
Ma lesz az utolsó alkalom a patchwork tanfolyamból, legalábbis a haladóból. Fel szokták ajánlani, hogy ráadás tanfolyamot is indítanak, ha kérjük. Ez annyiban különbözik a többi tanfolyamtól, hogy nincs előre meghírdetett tematikája. A tanfolyamra jelentkezők közös igénye alapján alakul ki, azt tanítanak, amit kérünk. Már beszélgettünk róla, hogy akkor arra is jönnénk, csak még ki kell találni, hogy mit szeretnénk tanulni.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett, Anikó néninek is biztos tetszeni fog :-)

    Még nem láttam ilyen összecsukható táskát, hogy egy négyzet van a közepén, de nagyon tetszik. A szabásmintát elkérhetem? A fénykép alapján úgy tűnik, hogy különböző méretű téglalapokat kell bizonyos sorrendben összevarrni, a kérdés, hogy hányszor hány cm, és mi a sorrend :-)))
    Előre is köszönöm :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szívesen segítek, csak pontosan mit is nem értesz? A hangjegyet vagy magát a szatyrot? Augusztusban kapott egy vírust a gépem, ezért elveszett az emilcímed, kérlek írd meg!

    VálaszTörlés
  3. A zenetanárok szokták értékelni az sk cuccokat,én már csak tudom :-))
    Borítékolom a sikert.

    VálaszTörlés
  4. Csak magára a szatyorra gondoltam.
    Ha nekiállnék, lehet, hogy menne a képek alapján, de ha van némi támpont, akkor biztosabb a siker :-)
    Az emilcímem pedig d.tunderke kukkac gmail pont com.

    VálaszTörlés
  5. Tündérke! Fogom küldeni a leírást, rajta vagyok, csak most az ezer felé futos napjaimat élem, még egy kis türelmedet kérem...

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails