2008. november 17., hétfő

Bruercsi

A közös varrásokra és egyéb közös programokra gondolva készítettem egy kitűzőt.
A tétényi közös varráson Kálló Szilvitől vettem egy medált, amire ott helyben ráírta a nevemet, de valahogy nem voltam kibékülve ezzel a medállal, valahogy nem "én" voltam. Aztán , amikor hímeztem a terítőket Kaokának és Kicsikatónak, akkor találtam a kis pw. szívecske mintámat, na éreztem: EZ AZ, MEG VAN. EZ ÉN VAGYOK. Már csak azt kellett kitalálnom, hogy miként tudom megcsinálni kitűzőnek.
Műanyag "kanavára" varrtam ki, hogy legyen tartása... ez jó, de még valahogy a kitűzést is meg kellett oldani...
Papír-írószer boltban lehet kapni kitűző tartót (nem tudom mi a pontos neve), csekély 20,-ért. Annak a hátuljából kivágtam az alapot a csipesszel együtt ( kb. 2x3 cm-es méretben) és ezt varrtam fel egy piros filcre, aztán ezt rávarrtam a műanyag "kanavára"...
egy kicsit gyöngyöztem, mert úgy tűnik ez se maradhat el nálam, végül cikk-cakk ollóval körbevágtam. És kész!

6 megjegyzés:

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails