2008. augusztus 31., vasárnap

Tolltartó angol órára



Holnap elindul ismét a suli. Dorkám immár 4.-be megy. Jaj, úgy rohan az idő!
Még júniusban megigértem, hogy az új tanévet "nagyjányos bedobálos" tolltartóval kezdheti. Sőt, bevállaltam, hogy varrok neki egyet majd. Gondoltam nem olyan bonyolult az, olyan mint egy kis neszeszer...Igen. A lánykám elkezdte mondani, hogy milyet szeretne. Hát vannak ötletei... Még mindig töröm a fejem a megoldáson, a kivitelezésen.
Na, de Dorkám angol órára (ami most már heti 5 vagy 6 órában lesz) külön dossziéval rohan, amiben benne van minden, könyv, füzet, tolltartó stb. A tavalyi tolltartója borzasztóan nézett ki, amikor pénteken összepakoltuk a cuccait, ezért megegyeztem vele, hogy angolra még a hétvégén, a "nagyjányost" pedig a jövő héten megvarrom.
Még régebben kaptam az egyik barátnőm jóvoltából egy csomó függöny ill. kárpit anyag mintákat. Van köztük kisebb-nagyobb, azok közül választott Dorkám anyagot.
Kérte, hogy valamivel dobjam fel, rátét, gyöngy stb.
Még a "nagyjányosra" készülve volt egy olyan félelmem, hogy hogyan fog kinézni a tolltartó a ceruzák hegyétől vagy esetleg nyitva hagyott filctől, ezért még a nyáron beszereztem egy nagyon klassz dolgot. Egy olyan fólia, amit, ha felvasalok bármilyen anyagra, akkor az anyag átmegy viaszos vászon jellegű anyagba, gyakorlatilag laminált lesz. Tök jó, nem? A fenti képen talán látszik is, ahogy megcsillan a bélés anyag, ami egyébként egy sima vászon volt.
Dorkám nagyon örült neki, remélem be fog válni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails