2008. augusztus 28., csütörtök

Dévai apróságok


Ma egész nap varrtam.Már nagyon ült a vállamon a Dévai ajándékok elkészítése.
Így ma leültem reggel 7-kor varrni és csak varrtam, varrtam este 9-ig.
Egyszer alkotói válságba kerültem, de egy kávé és hátradőlés csodákat tett. :)
  • Kezdtem a kis halacskás zsákocskával, kell a kezdetekhez a gyors siker...
  • Majd 2 db Tildás kis dobozka következett. Már régen kinéztem, hogy megvarrom. Tárolni mindenkinek kell, kicsinek, nagynak, fiúnak, lánynak. Sokat filóztam, - tanulva mások tapasztalataiból - mivel merevítsem ki a dobozkát, hogy megfelelő tartása legyen. Így esett a választásom egy marha erős farmer anyagra, plusz vastag flízre. Na, a merevséggel nem volt bajom. A varrógépem is jól vizsgázott, vitte zokszó nélkül! Az aljába tettem még egy-egy kartont szintén farmerrel bevonva.
  • Utána a vállfás tároló következett, szintén Tildás ötlettől vezérelve. Mértem, számoltam, szabtam, varrtam, variáltam, gomblyukaztam (na, az most nem akart elsőre összejönni, de nem hagytam magam!) A gombokat Dorkám választotta, szerintem jól sikerült, illenek hozzá.
  • ÉS! Itt jött az a bizonyos alkotói válság... Varrjak, varrjak, de mit?? Ezt már nem nagyon szeretem. Nem jó sípszóra alkotni, viszont tudom, hogy a szeptemberünk nem lesz egyszerű és a határidő is itt van... Tehát, kávé, sétálgatás, hümmögés, vakarózás és jött az ötlet. Megláttam Dorkám ének órás A/4 cipzáros mappáját. Abban tartja 3 éve az összes énekes cuccát, nagyon bevált... Hátha másnak is jól jönne... Megint mérés, osztás, szorzás és már varrtam is a cicásat.
  • Aztán úgy belejöttem, hogy varrtam még egyet, ezúttal kicsit nagyobbat és a szürke szíves anyagból.
Szeretettel és örömmel csináltam. Remélem szeretni fogják őket!
(Több kép itt)

1 megjegyzés:

  1. Ez IGEN!!!! Szuper vagy!!!
    Biztos vagyok benne,hogy nagyon fognak örülni a gyerekek!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails