2008. augusztus 14., csütörtök

Brillante weblog díj

Meglepetésemre és örömömre újabb díjat kaptam, ezt most Esztertől. Köszönöm szépen!





Szabályok:
1. A díj képét ki kell tennem a blogomban.
2. Ideírom a linkjét a személynek, akitől kaptam.
3. Jelölök 7 további blogot.
4. Idelinkelem a jelöltjeimet.
5. Üzenetet hagyok a jelöltjeim blogjában.

Bizonyára megbocsájtjátok Nekem, ha nem jelölök 7 blogot, mert
az én jelöltjeim az összes blog, akik a bloglistámon szerepelnek, hiszen azért tettem fel őket oda, mert becsülöm őket vagy emberségük vagy kreativitásuk (sokszor mindkettő) miatt! Úgy tűnhet esetleg, hogy ez a szabály önkényes módosítása befullasztaná ennek a díjnak a tovább adását, de szerintem nem, mivel szinte már mindenki megkapta ezt a díjat, emiatt ők már újabb jelölteket nem állítanának.
Legyen Szép Napotok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails