2009. május 25., hétfő

Köszönöm, Praktika!

Jön a tanév vége... hála az égnek...
nem tudom ki várja jobban, a diák, a tanár vagy a szülő, jelen esetben én. Szóval nem tudom, ki hogy van vele, de én már nagyon, nagyon, nagyon... várom.
Na, de a tanév vége a pedagógusnapot is jelenti egyben. Számunkra két fontos tanár van most, és mit ad isten, mindketten Anikók. Van egy Anikónk (ofő.) és egy Anikó nénink (zongora tanár).
Gondoltam készítek nekik egy Körmi féle pzs.tartót, aztán gondoltam egy szintén Körmi féle noteszre is. De valahogy nem kapott el a konkrét ihlet, ezekkel kapcsolatban. Majd megjött a legutóbbi Praktika újság, amiben egy nagyon jópofa neszeszer volt.
Így abból varrtam kettőt.
Anikó néninek egy kissé visszafogottabb színvilágból, elegánsabbra, de kedvesre hangoltam.

Anikónak, az osztályfőnöknek fiatalosabbra, dögösebbre gondoltam, de azért szintén kedvesre próbáltam alakítani a neszit. Ilyen lett.

Remélem tetszeni fog nekik. (Több kép róluk itt)
(Viszont szerintem a szabásminta nem tökéletes, összevarrva az alját(rózsaszín rész) a felsőrésszel (farmer) nagyobb, magasabb lett, mint a szabásminta szerinti bélés szabásmintája, ezért a neszi felsőrészéből felülről levágtam 3 cm, így pont jó lett.)

5 megjegyzés:

  1. Remélem ma nekem is hozza majd a postás az újságomat! Lehet, hogy minden Anikónak készítesz ilyet??? Mert akkor nekem is jöhet egy :o))))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon helyesek lettek! :) Kár, hogy én nem tanítok ilyen kreatív anyukával rendelkező gyereket...

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon mutatós ez a nesszeszer. Ha csak lehet, nekem is mindig ilyesmire esik a választásom.

    VálaszTörlés
  4. Szepek lettek. Lehet, hogy megiscsak hasznalni kellene a tanar diplomamat? :)

    VálaszTörlés
  5. Jó a fazonja, majd megmutatod ?

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails