2011. július 3., vasárnap

Újból itt...

Mostanában nagyon kevés időm volt a blogomra.
Fájt is érte a szívem, mert nézetem szerint az ember blogja, az némileg az életének a lenyomata is. Most, így kimaradt az életem kb. 3-4 hónap lenyomata. Pedig addig is nagyon aktív voltam.
Kivonatolva:
  • Túl vagyok első komoly mérlegzárási időszakomon, kisebb-nagyobb döccenőkkel,
  • varrtam rengeteget, 
  • ismerkedtem egy új technikával, 
  • lakást felújítottunk,
  • festettünk, 
  • bútort és szobát terveztem, 
  • szereltünk,
  • reklamáltam, 
  • majd újból és újból reklamáltam és (!)
  • bár ezt utoljára írtam, de a lányommal sikerült megalkudnom a zongorázás folytatásáról (Tulajdonképpen ezt tekintem a legnagyobb sikernek, mert nem volt egyszerű menet.  Lehet becsődöltem volna, ha az én tehetséges lányom, nem rázza meg magát a zongora vizsga előtt és nem zongorázik egy hatalmasat. Olyan szépen zongorázott, hogy végre megkapta azt a dícséretet, amire már 4 éve várt!!!!!!!)  
Az új technika, amit említettem:
Tavasszal részt vettem egy tanfolyamon.
Még pedig a Kreatív Hobby által indított Peyote tanfolyamon.
Régi vágyam volt megtanulni ezt a fűzési technikát. Mindig is közel álltak hozzám a gyöngyök, de a japán gyöngyök különösen. Megfognak a tökéletességükkel, a szabályosságukkal, a színük gazdag választékával. Igaz az áruk elég borsós első hallásra, (általában 5 gr-os kiszerelésben kaphatóak, ez kb. 1000 db-ot (!) jelent mivel az átlagos "kiciészolcó" gyöngyökhöz képest sokkal vékonyabb a gyöngyök fala, ezért sokkal könnyebbek, az áruk igen nagy skálán mozog a színük, bevonatuk függvényében: 400-1200,-/ 5 gr) ám ehhez a technikához  szinte nem is jöhet szóba más minőség,... talán még az első osztályú cseh gyöngyök, de csak korlátozott mintához jók azok is...
Sokat tanultam az alatt az 5 (vagy 6?) alkalom alatt: technikákat, színek kombinálását, rendkívül kedves, felkészült oktatónk volt: Sági Kissné Sike Ildikó, megismerkedtem érdekes emberekkel.
Mutatok egy-néhány "művemet"
(de még sok van, amit nem fényképeztem le,... meg is vagyok lepve magamon! :) hiszen nagyon szeretem dokumentálni, megörökíteni a műveim, tetteim...és talán még meglepőbb, hogy pont a nagy kedvencek nincsenek fotózva, vajon miért?...)

Gyűrűim közül néhány:


Szettek:


(bocsi a háttérért, bár nem látszik, ez igazából fehér háttér, na, de hogy lett kék?????)

Kulcstartók:


Igyekszek jönni újabb és rendszeres bejegyzésekkel, sok fotóval ismét... :))))

9 megjegyzés:

  1. Gyönyörűeket fűztél, gratula! :)

    VálaszTörlés
  2. Tátott szájjal néztem a munkáidat! Fantasztikusan szépek!Jó hogy jelentkeztél,mert már nagyon hiányoztál!:)

    VálaszTörlés
  3. Jaj, de jó, hogy újra a fedélzeten!!!! :-) Hiányoztál már!
    Nagy-nagy gratula Dorkának és Neked, hogy mégis sikerült rávenni a folytatásra!!!! :-)
    A gyöngyözéseid pedig csodaszépek!!!!

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy végre jelentkeztél!
    Az ékszerek pedig gyönyörűek!

    VálaszTörlés
  5. Mint már mondtam neked, igazán gyönyörűek az ékszerek!
    Hiányoltalak már nagyon, fel is akartalak csörögni, de ezek szerint jobb hogy nem zavartam :)
    Dorkának meg sok puszi, hogy olyan ügyes volt!!!!

    VálaszTörlés
  6. Látom újabb szerelem van a láthatáron :o) Gyönyörűek az ékszerek!
    Kívánom, hogy sok örömöd teljen benne továbbra is!
    Dorkának nagy-nagy gratuláció!!

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörűeket alkotsz!!!!! Remek darabok egytől-egyig!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon köszönöm a dicsérő szavaitokat! :)

    VálaszTörlés
  9. Mindegyik nagyon szép, de a rózsaszín szett különösen tetszik! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails