2011. július 15., péntek

Nőcis táska szett

Azt kérték tőlem, hogy olyan táskát varrjak, ami egyben a földszíneire és egyben a rózsaszínre és ha lehet a lilára is rímel és a stílusa egyszerre legyen nőcis, de vagány is. Huhhh...
Hát ez nekem most nem ment annyira könnyedén, de aztán igyekeztem a földszíneket leredukálni pasztell krémes, drappos, barnás árnyalatokra és a lilát kihagytam a buliból. Úgy gondoltam, hogy a rózsaszín jelenléte már némileg  biztosítja, hogy lila ruhákhoz is passzoljon.

Újdonság volt számomra, hogy kértek a táska hátuljára cipzáros zsebet. Utólag azt mondhatom, nem is olyan mumus az a zseb! :)


Belülre szép hímzett lenvászon bélést kapott

Sajnos a képek nem sikerültek túl jól :(

A táskához kértek még egy neszit is:


4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz mind a kettő!! :)

    Jövőhéten majd csörgök valamikor, ha nem zavarok :))
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Húúú...de nagyon-nagyon jók lettek...:) A táska is igazi profi munka! :) ...a neszi maga a csúcs...Nagyon feldobják a gyöngyöcskék...szuper! :)

    Köszönöm az email-t...egy elkészült a házikókból...de nincs erőm már blogolni ma...talán vasárnap sikerül mutatnom! :) Puszi

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails