2011. július 4., hétfő

Lett ám nekem...

...ALKOTÓ SARKOM!!!!!!!
Bizony! :) Biztos nagyon jó kislány voltam, mert az én drága férjem rábólintott, hogy a szoba átalakítás kapcsán lehessen egy teljesen privát sarkom. Vagy? Lehet, hogy elég kitartóan és egyre nagyobb kupit raktam az étkező asztalon?? Akkora kupit, hogy már csak egy ember tudott leülni egyszerre az asztalnál enni, az amúgy 6 személyes asztalhoz? Áááááá!!! Biztos ez egy szemernyit sem lendített a "legyenErikánakegysajátzuga,aholbüntetlenülkupizhatalkotáscímszóalatt" hadműveleten.
...és íme, itt van az én kis szűz alkotó-sarkom. 


Szűz, mert még nem sikerült teljesen belakni,
  • lesz még mágnestáblám, ahova feladatokat, inspirációkat tűzhetek, és 
  • bizony ilyen szépen süti a nap, és igen, 
  • balról jön a fény, mivel én jobb kezes vagyok, és bizony 
  • ilyen sok szekrényem és fiókom van...meg még, ami nem is látszik a képen... :)
Ennek a saroknak sok funkciót kell kiszolgálnia:
  • hol könyvelde, hol
  • varroda, hol
  • gyöngyözde, hol
  • blogolda :)
Egyetlen kis kuckó került már teljes, végleges kialakításra, 
a többi is már úgy néz ki, mintha...de az még képlékeny:

kedvenc sarkom, csupa ajándékkal megtöltve!! :)

14 megjegyzés:

  1. Hát ha valaki, akkor Te nagyon megérdemelted. Ahogy elnézem, hogy mennyi mindent csinálsz (mert csak most gyógyult meg a gépem) nem egy sarkot, de egy báltermet is megérdemelsz.

    VálaszTörlés
  2. hűha gratulálok! Nagyon-nagyon klassz a sok szekrény és fiók (titokbannagyotsóhajt) :D
    És persze, hogy megérdemelted!

    VálaszTörlés
  3. Hú, de jól néz ki!!!!, isten hozott újra a blogvilágban, itt csak szép dolgok születhetnek, ebben a sarokban. Apropó, nem jutottam semmire a szalagügyben, mindenhol drága, nem találtam még lelőhelyet.

    VálaszTörlés
  4. Gartulálok a alkotóműhelysarkodhoz, teljesen megérdemled! Csatlakozom Kaccathoz a titkossóhajjal.

    VálaszTörlés
  5. Ez nagyon szuper!
    Én csak azért nem sóhajtozok és csak kicsit irigykedek, mert nekem egy egész kupis szobám van, bár amikor Méhike itt van ő veszi birtokba.
    Ezért irigykedem kicsit, sajnos nem egészen saját kupi:-)))

    VálaszTörlés
  6. irigylésre-méltóan jól néz ki az alkotósarkod!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett!:)) Olyan jó belakni egyilyen kis zugot!:)

    VálaszTörlés
  8. Húúúhaaa!!de jóóó neked!...szép lett!!... sok örömteli varrogatást hozzá! :D
    Csak úgy! az én ebédlőasztalom 8 személyes s senki nem fér hozzá, ha én varrok. :D :D

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok, nagyon jó érzés lesz majd "belakni" :-)) és örülök, hogy újra itt vagy.... hiányoztál!

    VálaszTörlés
  10. Azta...azta...azta...!!!!! Gyönyörűségesen szépségeses!!!!! :)))
    Kicsit most hasonlítok egy citromra...:)....de szívből kívánom, hogy alkoss benne csodákat...! :)

    ...és még valami...miért lett ez Neked? ...mert megérdemled! :)

    Puszillak!

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm lányok! :)
    Sokáig azt hittem, hogy nekem soha nem lesz saját alkotó-zugom, de addig-addig agyaltam, hogy is lehetne kihozni, hogy végül megszületett ez a csoda. Ezt azért írtam, mert sokan írtátok, hogy bár csak nektek is lehetne egy saját kuckó. Szívből szorítok mindannyitoknak és üzenem: Bízz magadban, rugalmasan nézd át a lakás minden zeg-zugát, agyalj és meg lesz...előbb-utóbb! Fel a fejjel!!!! :)

    VálaszTörlés
  12. Ez nagyon nagy öröm! Tényleg nagyon kell egy kis zug, ahol elmélyülten, önfeledten... csak az alkotás!! Szuper jó lett!

    VálaszTörlés
  13. Igazán helyes kis kuckó, remélem élvezed majd az itt eltöltött perceket/órákat.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails