2011. július 28., csütörtök

Sok-sok szeretettel...

...készítettem ezt a szettet:


5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!
    Biztos jól fog állni a viselőjének! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű! Átnyergeltél a gyöngyözésre? :-))

    VálaszTörlés
  3. Igazán szép munka!!!!

    Köszönöm a linkeket, elfelejtettem válaszolni :)

    VálaszTörlés
  4. Macám!
    Köszönöm és én is remélem! :)
    Bozsomatikám!
    Tudod ez olyan, mint amikor születik egy anyának még egy gyereke, azért az egyeskét nem szeretjük kevésbé, de az időnket el kell osztanunk kettőjük közt, de ezt pontosan tudod, jobban is mint én...
    Katám! Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  5. És én is nagyon köszönöm , mert hogy én vagyok a boldog tulajdonosa ennek a gyönyörűségnek !
    Még egyszer köszönöm Erika !

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails