2010. július 23., péntek

Kivirágoztam

Nem bírok leállni, csak horgolom ezeket a cuki kis virágokat, és már mások is megirigyelték Zsuzsinál látva az első prototipust, ezt:


és azóta ezek a kis díszek születtek Zsuzsi kalapjára 
(igaz, Zsuzsi tűzi őket máshova is, amint a fenti kép mutatja! :)   )

(Személyes kedvencem a piros boglyas és a rózsaszín-fehér tripla szirmú)

Most már valami másik leírás után is kellene nézni... tegnap akartam venni valami horgolást tanító könyvet, de nem volt az Alexandrában. Fura. Kicsikatónál láttam egy helyes bögre-bukszát, aki az ötletet Csipkebogyótól szedte... na azzal nagyon szemezek. Vajon sikerülne?

5 megjegyzés:

  1. Úgy léűátom, ezek még mindig akciós áron vannak: http://kicsikato.blogspot.com/2010/03/akcios-konyvek.html

    (És szerintem az előző megjegyzésem rossz helyre írtam, ide akartam:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a horgolt virágjaid! Biztos sikerül a bögre-buksza, mert a horgolást is magadtól tanultad meg!

    VálaszTörlés
  3. Miért ne sikerülne ? Hiszen olyan ügyi vagy :))

    VálaszTörlés
  4. Ez nem is lehet kérdés!!! Tuti siker!!! :-)

    VálaszTörlés
  5. Nézelődtem a blogodon! Nagyon szépeket csinálsz! A szalaghímzés a következő szerelmem! AZt mindenképpen meg szeretném tanulni!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails