2009. április 1., szerda

Első redwork-öm

Először használtam a transfer filcemet.
Hát mit ne mondjak, rám hozta a frászt, mert nem akart fogni, de akkor felvillantak gyerekkori emlékeim a beszáradt filcekről. Na, elkezdtem nyalni a filc hegyét... és láss csudát, lassan életre kelt. Átvasaltam az anyagra (még a vasalóhuzat is kapott a mintából :) ! ) Simon úr féle selyem molinóra hímeztem és a Meseboltban direkt erre a célra vettem egy nagyon szép színű gyapjú alapú kézi vagy gépi használatra is alkalmas cérnát (Aurifil Lana 12/2) Jó volt vele dolgozni, habár elég könnyen szakad, nem tudom gépi varrásra, hogy lesz jó, arra még nem próbáltam...

(Itt már körbe varrtam a szélét.)

Ajándékba készítettem ezt a kis képet valakinek, akinek önzetlensége, jó indulata példa lehet bárkinek. (Hogy kinek, azt majd akkor mondom, ha átadtam ezt a kis apróságot...)
Sokra tartom közvetlenségét, segítőkészségét, emberségét, szorgalmát.
Sokat gondolkodtam mit is adhatnék neki, hisz már oly sok mindent kaptam tőle.
Aztán mikor megtaláltam ezt a kis mintát, akkor már csak az volt a kérdés, hogy készre varrjam vagy megadjam neki a lehetőséget, hogy azt készítsen belőle, amit akar. Az utóbbit választottam.
Elég volt, hogy én döntöttem a mintát illetően, hadd döntsön Ő, mire használja fel szívesebben...
Remélem örülni fog neki!


7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!:)
    Ez a gyapjú fonal tényleg működik gépi varrásnál is. Nekem is Meseboltos ugyanilyen van és már próbáltam. Nem szakadt el.:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! És itt most kifejezetten előjön, mennyire hatásosabb még egy kicsit mókolni a különféle hátterekkel, elemekkel, egy "szimpla" hímzést is sokkal szívesebben nézeget az ember lánya:)

    VálaszTörlés
  3. Kérdés: ez a filc elpárolog, azaz illanós? Nem varrtam még redwork-öt,de fenem rá a fogam. Hol vetted?

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, és a fonal színe is nagyon szépséges. Biztosan örül neki majd a leendő tulajdonosa.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Viki! Köszi, akkor majd kipróbálom.
    Katókám!
    Hát igen, az első kép, az valami borzalmas, de nem jutott előbb az eszembe, hogy lefényképezzem és itt már a varrás közben meggyűrögettem.
    Kedves Violini!
    Ez nem illanós filc, eléggé ragaszkodik az anyaghoz, izmosan ki kell mosni az anyagból hímzés végén.
    A Meseboltban vettem, Prym márkájú. Most este kipróbáltam, 2-3 szor is fel lehet vasalni a mintát az anyagra, igaz egyre halványabb, de azért egész jó.
    Kedves Mariah!
    A fonal szín szépsége még ki sem jött :) életben sokkal szebb, majd próbálok jobb képet készíteni a következőről.

    VálaszTörlés
  6. Húúú, az a redvörk a másik gyengém, személyesen majd további kérdéseim lennének :)

    VálaszTörlés
  7. Ha az Üllői út 777. nincs túl messze Neked, akkor nagyon ajánlom az ott található Rövidáru boltot! 250 Ft-ért (nem írtam félre) vettem náluk olyan illanó filcet, ami ugyan nem levegőn illan el, de 4 napig is tökéletesen látható és miután készen vagyok a hímzéssel nagyon könnyen kijön langyos vízzel. Dörzsölni sem kell!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails