2009. január 23., péntek

Tra-la-la Piroskának

Szombaton, a tanfolyamon Piroskát (másnap volt a névnapja) köszöntöttem ezzel a kis Tra-la-la keresztszemes mintával.
Magát a mintát Edigétől kaptam, itt is hadd köszönjem meg még egyszer, hogy ilyen önzetlenül megosztottad velem, olyan jól esett!
Piroska rajz tanár főállásban egy általános iskolában és úgy éreztem, hogy ez, a gyermeki ábrázolás módnak remek példája. Olyan kedvesen infantilis ( a szó jó értelmében!!!) a minta, hisz nézzétek, a gyerek rajzokon akkora a virág, meg a cica, mint egy 3 emeletes ház, a gyerekek imádnak díszíteni szívecskékkel és ők rajzolnak ilyen kanyargó füstöt a kéményből. Ha ránézek erre a mintára a gyermeki tisztaság, naivitás, őszinteség jut az eszembe. Egy kicsit megható nekem, ami biztos azért van, mert az én lánykám is még csak most kezdi a rajzain megfelelően használni az arányokat. Eddig olyan sok rajzot kaptam tőle, amin pl. én kétszer akkora vagyok, mint az álmai tárgya, egy családi ház...
Kíváncsi vagyok, hogy Piroska mire fogja felhasználni ezt a kis mintát...

10 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos!! még egypár keresztszemest felteszel, és én is nekilátok!! egyre jobban tetszik a hímzés!... nem is tudom annak idején miért is hagytam abba, igaz nem csak ezt hagytam abba, hanem a kötést, horgolást, varrást is...mentségemre legyen, hogy 8 óra munka + 5 gyerek + férj mellett erre nem igen maradt időm...a táska ami a blogomon van kb. 15x20 centis, de az eredeti kicsit nagyobb. Lesz egy kis időm, akkor e-milkében megírom a részleteket. :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos kis minta. Én már elkezdtem újra xszemezni és goblein-t készíteni:-)
    Remélem dunaújvárosban ott leszel

    VálaszTörlés
  3. Körmi! Hajrá! Kapd elő a tűt, hamar ad sikerélményt, főleg egy ilyen helyes minta!
    Méhike!
    Majd mutizd meg!
    Dunaújvárosba nem tudok menni, de Lőrincen naná, hogy ott leszek!! :)
    Te is, ugye?!

    VálaszTörlés
  4. Anyira aranyos ez a minta...a kislanyom szobalyaba mijen jol mutatna!:-)))en is megkaphatnam a mintajat?:-)

    VálaszTörlés
  5. Ismét egy csinos kis darab! Szép lett.
    Én nem nagyon szoktam keresztszemezni (csak végszükség esetén)... Elárulnád nekem, hogy miért tra-la-la a neve? Addig értem, hogy vidáman készítetted :-)

    VálaszTörlés
  6. Ez megint nagyon Bruercsis!
    Valamikor én is mindenevő voltam a kézimunka terén, mint Körmi. Kötés, hímzés (kereszt és kalocsai)makramé, szalvétatechnika. Még mindig sok kelléket őrzök ezekből az időkből. Már alig várom, hogy végezzek a sulival, és legyen időm kreatívkodni. Addig is marad a gyűjtögetés. :)
    Ezek a csodás keresztszemesek, annyira tetszenek.

    VálaszTörlés
  7. Hát, tényleg vidáman varrtam! :) De azért Tralala, mert ez a neve ennek a designnak.

    VálaszTörlés
  8. Bruercsi, el szeretném Neked is küldeni az igért meglepetésemet, de nem találok email címet. Légyszíves add meg.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails