2009. január 29., csütörtök

Cica-híradó:gyógyulás útján...

Lüszikénk hétfőn túl esett az ivartalanítási műtéten. Gyors volt az egész, délután 6-ra vittük és 7-re már mehettünk is vissza érte.
Haza vittük, - szépen előkészítettünk neki még a műtét előtt egy kis puha meleg kuckót, oda - kiraktuk, betakartuk, mert ilyenkor nagyon lehűl a kis testük.


8 körül elkezdett ébredezni, minden áron menni akart, mindegy hova, csak menni-menni... Az akarat meg volt benne csak az erő nem. Szegényt nem győztem óvni, mert borult össze-vissza, ültem lent vele a földön a takaró mellett pityeregtem és próbáltam "lebeszélni" a mászkálásról, nem sok sikerrel, aztán a Húgom tanácsát követve vissza raktam a macska hordozóba Lüszikét, ott még, ha menni is akart,nem törte össze magát.
Az ágyam mellé tettem és úgy aludtunk, időnként duruzsoltam neki, nyugtatgattam éjjel, aztán reggel 1/2 5 körül felkeltem, kimentünk a nappali, kiengedtem, nagyon kótyagosan előbotorkált a hordozóból, dülöngélt, mint egy részeg ember, de elindult a konyha felé velem. Nagy adag vizet ivott, aztán fincsi alutasakos kedvencét adtam neki kis adagokban. Szegény nagyon csatakos volt és az egy napos koplalás is nagyon meglátszott rajta. Olyan édes volt, dülöngélve is jött után mindenhova...
Délutánra már egészen kitisztult, elkezdett mosakodni és hatalmasakat aludt.
Tegnap már majdnem a régi volt, már játszott is, de még nem futkosott a játék után.


Ezek a képek már ma készültek róla. Látszik a műtét helye, de szemmel láthatóan nem zavarja, nyugodtan tekeredik ki a játék után. :)

Köszönöm a sok együttérzést és érdeklődést, nem is tudjátok milyen jól esett!!!

8 megjegyzés:

  1. örülök nagyon jól néz ki a lüszi-tüszi további jobbulást neki és a gazdinak is.csocsi

    VálaszTörlés
  2. De édes fotók!! További mielőbbi gyógyulást a lábadozónak:))

    VálaszTörlés
  3. Édes cicus,már látom jobban van:))

    VálaszTörlés
  4. Szia Erika!
    Örülök hogy túlvagytok a műtéten sokat gondoltam Lüszire és többször benéztem ide is hogy van-e valami hír!
    Gyógyulgassatok és vigyázzatok egymásra:)
    Márti Kmét-ről

    VálaszTörlés
  5. Jobbulást a cicának.

    Addig is játssz velem!
    http://eszterkezimunka.hu/blog/2009/ujabb-jatek-keziras/

    VálaszTörlés
  6. Olyan kis "elesettek" ilyenkor, kis szerencsétlenkék, és valóban nagy az elszántság, hogy jönnnének, mennének, és egyrészt vicces, ahogy szédelegve dülöngélnek, másrészt megszakad az ember szíve a sajnálattól.
    Örülök, hogy rendbe jött :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails