2009. január 11., vasárnap

Blogos barátságok...

Gina megajándékozott! Nem is akármivel!
Blogos barátságával!!!
Nem is tudom hogy mondjam, de ez az "oklevél" nagyon jól esett.
Tetszik a mögötte lévő filozófia, a lelkülete. "Ízlik!"
Bemásolom ide az oklevél szövegét:
"Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte. Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak vagy a hatalom érdekli őket. Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra! Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"
Nehéz a szívem az én nyolc jelöltem megnevezésekor, mert nehéz választani. Sokszor 8-at jelölnék szívem szerint, mivel csak azt olvasom, aki tényleg érdekel, akit tisztelek, szeretek valamiért, aki elbűvöl a kreativitásával és/vagy az emberségével.
(A nevek közti sorrendiség csak a véletlen műve!)

Egy kis cica-híradó:

Lüszi elkötelezett rajongója Erdei Zsoltnak :))



8 megjegyzés:

  1. Tüneményes a macsek !

    Megtiszteltetés , hogy a barátodnak tartasz, köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:))

    Közben olvasgattam posta-ügyben és úgy látom, sok esetben valahogy lelassul a cucc pont Pesten... Szóval szerintem még várjunk egy hetet... Ha huszadika környékén még mindig semmi, akkor jön a B verzió, arra gondoltam, fotózd be nekem a mintát, nagyjából rekonstruálom a színeket (bár én Vénusszal hímzek), tulajdonképp minden anyagomból van még bőven, amiket felhasználtam és hála a nagy adminisztrálási mániámnak pontosan létre tudnám hozni újra az ajándékod. Azért remélem erre nem lesz szükség:))

    Puszi!!

    VálaszTörlés
  3. Egy kis kiváncsiskodó vár nálam !

    VálaszTörlés
  4. De jó, köszönöm! Ugye tudod, hogy nélküled nem lennék itt, vagyis nem blogoznék ilyen nagy kedvvel, meg nem kötnék virtuális barátságokat, meg nem lelkesednék ennyire... Szóval: köszönöm, köszönöm, köszönöm! :))

    VálaszTörlés
  5. Drága Bruercsi: te is a névsoromban voltál,olyan kevés volt a 8 "hely"!!!
    Köszönöm,hogy te megajándékoztál!Így visszaívelt a kör!:)

    VálaszTörlés
  6. Látom, tőled is elkéstem, de sebaj:-)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm :)*

    VálaszTörlés
  8. Légyszíves nézz be hozzám, van egy díjam a számodra! :D

    Köszönöm a neszi képeket, megkaptam! :D

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails