2008. október 23., csütörtök

Kíváncsiak vagytok rám??

Ahama, Mammka, loma6 és Foltosvirág kiválasztott egy kis játékra...
Tetszik egyrészről, mert sok érdekes dolgot tudhatok meg azokról, akiket olvasgatok, de másrészről kicsit úgy érzem magam, mint egy pilóta játékban... A négyes pontban tőlem szokatlanul renitens leszek, mert nem értesítem ki a jelöltjeimet, nem akarom felidegesíteni őket, de remélem úgyis jönnek hozzám előbb-utóbb és akkor látni fogják, ha akarják felveszik a kesztyűt, ha akarják, nem)
Szabályok:
1. linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett
2. ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi
3. pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba
4. egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve.


Induljon a játék!
1. Belinkeltem.
2. A 7 dolog rólam:
1. Ez vagyok én. Akivel még nem találkoztam volna most bemutatkozok. Ez a kép tavaly augusztusban készült, a 17.házassági évfordulónkat ünnepeltük a kis családommal egy étteremben. 2. Nagyon kevés kép van rólam. A családban én vagyok, aki mániákusan gyűjti az emlékeket ilyen formában (meg máshogy is...), ezért a fényképeket mindig én készítem és nem rólam készülnek, igaz benne vagyok én is...
3. Szeretem a nyugalmat, a békét, a meghitt otthont.
4. Nagyon nehezen haragszok meg, de, ha sikerül, az egy életre szól! Mindenki felé nyílt szívvel, jó indulattal fordulok, (mint Kanga)(ezt hosszú, kemény aknamunkával egy életre ki tudta ölni maga iránt belőlem nem több -ha jól megszámolom-, mint 4 ember, azoknak a szememben annyi...)
5. A tyúkokkal fekszek és kelek. Szeretem az ágyamat, jól esik elnyúlni az ágyamban, átgondolom az aznapi eseményeket, végig veszem a másnapi teendőimet. Élvezem a reggel csendjét, nyugalmát. Még az ágyban ébredezés közben az első gondolatom milyen nap is van ma? Mi vár rám? Elsőnek mindig a jó dolgokat veszem számításba...
6. Félek a fogorvostól (szerintem sokan mások is!). Ezt igyekszek azzal legyőzni, hogy rendszeresen járok hozzá.
7. Fontos számomra a tisztelet. Akár én tisztelek valakit valamiért, akár engem tisztelnek valamiért. Valahogy ezzel is úgy vagyok, mint a haragvással. Mindenkiben igyekszek találni valamit, amit becsülhetek, tisztelhetek benne, ezt nagyon sokáig védem magamban iránta, de, ha elvesztem, akkor baj van...

Hűha, talán túl komolyra sikerült ez a 7 dolog rólam, ezért itt egy ráadás:

+1. Vidám alaptermészetű, mosolygós ember vagyok. Imádok nevetni, biztos attól vagyok ilyen gömbölyű, de hát... még jó, hogy van, aki erre bukik,... mint az én drága Jánosom!

Nem feltétlen ezek voltak a legfontosabb tulajdonságaim, de most ezek jutottak az eszembe.
(tudom már mivel fog telni a 4 napos ünnep >>> olvasom a többiek 7 dolgát, ami róluk szól. Köszönöm a játék elindítójának az ötletet, bár kis fejtörést okozott számomra, hogy oldjam meg, hogy mindenki jól érezhesse magát, de talán sikerült!!)

3. Kiválasztottjaim:
  1. Elizaniko
  2. Kicsikató
  3. Laurendilla
  4. Maca
  5. Körmi
  6. Méhike
  7. Juhizs
  8. ... és mindenki, aki a bloglistámon van...
4. Nem akarok felizgatni senkit, ne kelljen magyarázkodnia, ezért nincs egyenként értesítés, de, ha valaki szeretne rá reagálni, igazán boldoggá tenne, ha többet tudhatnék meg róla!!!
Szép, nyugodt napot MINDENKINEK!
Emlékezzünk azokra, akik annak idején tiszta szívvel tették, amit tettek!

2 megjegyzés:

  1. Naaagyon aranyos vagy !
    Örülök, hogy igy is, de megismerhettelek. Személyesen majd
    ha ellátogatsz a baba kiállitásra.
    Én már olyan vagyok mint a rossz
    pénz...............
    A 4 . es pontban megeggyezünk.
    Csak Te " jobban " állsz.
    4 emberrel , és 20 évvel kevesebbel.

    VálaszTörlés
  2. Örülök én is, hogy olvashattalak. Megkaptad az sms-emet? Olyan hosszút írtam, hogy lehet nem ért el odáig. :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails