2008. október 11., szombat

Felhők közül a nap...

A minap fényképeztem ezt a képet a lányom szobájából.
Igazság szerint csináltam vagy 40-50 képet (kézből, állványról, állítgattam így-úgy és igen, tudom, hogy rettentően amatőr), egész egyszerűen elbűvöltek a színek, a formák, Dorka meg majdnem elkésett a suliból... :)
Ilyenkor szívből értem az ősembereket miért bámulták és istenítették úgy a tüzet...
Ma megyek a Meseboltba tanfolyamra (crazy lesz) és utána a topikos talira a könyvtárba.
Mindig tudtam, hogy szuper a férjem és a lányom, csöndes belenyugvással tűrik a foltos programjaimat! Hálás vagyok érte!
Annak, aki esetleg nem tud jönni a mai talira üzenem, hogy sajnálom és hogy csinálok majd fényképeket, legalább azt láthassák, és hogy akkor legalább élvezzék ki a mára ígért szép időt, találják meg a szépséget a mai napban is!
Szép napot kívánok Mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm Bruercsi a bejegyzésedet!!!
    Én nem tudok ma veletek lenni,megvígasztaltak a szavaid....
    Köszönöm a fotókat!
    A feltett képed csodás!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Kint csodás őszi dő,ti a talákozókon, én meg itt rostokolok a suliban, éppen szünet. Innen ugyan csak egy ugrás lenne a várba felmenni, nagy a kísértés, de sajna győz a kötelesség.
    Érezzétek jól magatokat, várom a fotókat.
    Csodaszépek a fotód színei.

    VálaszTörlés
  3. Kíváncsi vagyok a Meseboltos tanfolyamra, nem is tudtam, hogy van ilyen.

    VálaszTörlés
  4. kaphatnék egy e-mail címet, mert szeretnék valamit megvitatni veled!

    VálaszTörlés
  5. Szia Colette!
    bruercsikukacgmailpontcom

    VálaszTörlés
  6. Kedves Bruercsi!
    Tényleg gyönyörű nálatok a napfelkelte! Remélem nyertetek a tombolán! Gondoltam Rátok! Majd számolj be a kiállításról, találkozóról!

    VálaszTörlés
  7. Nem szeretnék névtelen lenni... leda vagyok :(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails