2011. november 17., csütörtök

Amikor a hóhért akasztják...

...azaz, bemutatom a saját táskám.
Annyi táskát, annyi igényt próbálok kielégíteni, annyi álmot próbálok megvalósítani...én meg már dugdostam  a tavaly varrt táskámat,  mert már ciki volt. Hát hogy hinnék el, hogy szép táskákat tudok varrni, mikor az enyém kopott, szakadt, rojtos-bojtos....és még sorolhatnám.
A fazont egyszerűen nem tudom lecserélni, mert ennél jobb fazont még nem hordtam, nem varrtam. Tehát a fazon egyértelmű volt. Az egyik szín is tuti volt, az a bizonyos bordós szín, amiből a Colette alkotónapján varrtam a 3 zsebes táskát. De milyen színnel kombináljam? Milyen színűek a nadrágjaim? Ja! Csak feketék!!! Így már a másik szín is adott volt.
Nem akartam túl kombinálni a díszítést. Csak simán, egyszerűen, de egy kis cuki faktorral "megbolondítva"
Így lett a táska fedlapja kétszínű, a táska test pedig csak fekete. A fedlapon a tűzéssel játszottam egy kicsit, a középső bordós részt átlóban tűztem viszonylag sűrűn, majd egy kis felvasalható ezüst színű dísszel koronáztam meg a táska központját. A széleken lévő feketét pedig csak függőlegesen tűztem, hogy ne tereljem el a figyelmet  a táska egyetlen, nem túl harsogó központi motívumáról.
A többi részben túl sok különlegesség nincs, raktam bele bőven zsebet, kívülre-belülre, kulcstartót, aztán kész. Én nagyon szeretem, olyan, amilyet bátran vállalok. Én vagyok. Nyertem. :)

10 megjegyzés:

  1. Ez nekem nagyon tetszik kívül, belül!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett! A belső zsebek széleire varrt bordó rész remek ötlet és a hátsó zippes zseb is. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jól néz ki, a szín és a fazon is!

    VálaszTörlés
  4. Szépséges lett!
    Hiányoztok! :(

    VálaszTörlés
  5. És én meg már meg is tapizhattam!! :o) Élőben még sokkal szebb!!!! (kicsit sötétek lettek a képek, tudom nehéz mostanság már fotózni...)

    VálaszTörlés
  6. Kár volt dugdosni!!! Nagyon csini darab!!! Igazán bruercsis! :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails