2011. február 3., csütörtök

Tündéri táska szett

Egy újabb tatyó és egy mini neszeszer született.
A kérés nem állt távol tőlem, tündérke vagy manó motívum szerepeljen a táskán és a hozzáillő neszeszeren.
A színvilág is adott volt: sárga, narancs, zöld, drapp, barna.
Belül egy-két zsebet és egy kulcs-rögzítő zsinórt kértek, méretét tekintve kényelmes A4-es méretű legyen, kézbe is és vállon vihető hosszúságú fülekkel.

Ilyen lett:


A zöld kordot vidám "kukacolós" tűzéssel díszítettem, a narancsot simogató puhára hagytam.
A közepébe szineihez passzoló virágos anyagot varrtam, amit kézi hímzéssel kiemeltem és gyöngyökkel díszítettem. A fa tündérke figurát fehér és narancs színű filc virág közepébe varrtam.

Belülre vidám narancsos-rózsás bélést és a kért elrendezést varrtam.


... és a hozzávaló neszeszer:

Már kaptam visszajelzést a tulajdonostól.  TETSZETT NEKI!!! :))

5 megjegyzés:

  1. Ez nem is csoda, hogy tetszett neki...hiszen csodálatos! :) Nagyon jók a színek...és a tündérke is édike! :)

    VálaszTörlés
  2. Ez tényleg tündéri!!! Nagyon tetszenek a színei (is)! :-))

    VálaszTörlés
  3. El is hiszem,hogy tetszett! Nagyon profi munka!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon, de tényleg nagyon szép!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails