2011. február 6., vasárnap

Dorkám ügyeskedett...

...én meg büszkén drukkoltam és - ha kellett - segítettem neki.
Szóval az úgy volt, hogy csináltam pénteken azt a giga-mega neszit. Az egyik oldalt egyedül varrtam, még pedig olyan módon, hogy a két varrógép egymás mellett, én a gurulós székben suhantam ide-oda, egyiken varrtam össze az elemeket, másikon pedig tűztem. Aztán kértem Dorkámat vegye át az "összevarrós" varrógépet (egyébként is az az övé! :)  ).
A másik oldalt már együtt varrtuk, Ő varrta össze az elemeket, én pedig tűztem. Annyira megtetszett neki ez a technika, hogy ő is neki állt és varrni kezdett egy blokkot.
Másnap folytatta a másik blokk-kal... és ez lett belőle:


másik oldala:


 Én csak a cipzár bevarrásában segítettem és a végén szintén a cipzárnál lévő letűzést csináltam én, amúgy az én kicsikém alkotta!! Jó kis névnapi meglepit szerzett magának :)) Igazi csaj! Olyan nincs, hogy elég táskája vagy neszije legyen egy nőnek!!! :)))


 

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett! Gratulálok :-)
    teljesen érthető a büszkeséged :-)

    VálaszTörlés
  2. Le vagyok nyűgözve!!!! Ez igen!
    Isten éltesse őt jó sokáig!! :-))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon ügyes gratulálok! Csak igy tovább!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon ügyes leányzód van! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon ügyes a csajszi! Gratulálok hozzá és neki!!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ez a képsorozat az alkotás folyamatáról! Annyira aranyos!! :o)

    VálaszTörlés
  7. Boldog névnapot Dorkának utólag is!
    Gyönyörű nesszit varrt magának :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails