2010. november 26., péntek

Kedvenc sógornőmnek...

...készült ez a szatyor (olyan lüke szó: "szatyor", nincs rá valami jobb magyar szó????).
Régóta "ácsingózott" már egy szatyor után, amiben tudja vinni magával a tuti egészséges kajáját és a tuti egészséges innivalóját a melóhelyre.
Hát, ha van, akinek érdemes varrni, akkor az a sógorném. Úgy tud repkedni, amikor megkapja az ajándékát, hogy lepkehálóval kell visszarántani a jó öreg földre... :)))
Gondoltam, sity-suty összedobok neki egy farmer szatyrot, hát elbíbelődtem vele, míg megvarrtam az alapokat, szépen elment vele az egész délelőttöm, aztán logisztikai feladataim elvittek egy csomó időmet, aztán pedig már csak a befejezésre volt időm és még frissiben el is vittem Ágikának, hadd örüljön! :)
Aztán mentem foltvarrós csoportunk e havi találkozójára, ahol egy nagyon helyes karácsonyfát tanultunk varrni és egy kedves kis angyalkát. A fenyőt választottam, kész is lettem vele, de rögtön oda is adtam apró figyelmesség gyanánt Ginának, így arról sajna nem készült fotó, de még fogok ilyet csinálni, mert nagyon tetszetős kis darabokat lehet kihozni belőle!

Na, szóval a szatyor:


másik oldal:


Belülre az egyik kedvenc rózsás anyagomat varrtam:


Ágikám! Remélem sokáig fogod szeretve használni!! :))

4 megjegyzés:

  1. Egyik táska, szütyő, a másik után! Fantasztikus vagy!!!!
    Én szatyor helyett talán a szütyő nevet használnám,vagy tatyó.:)

    VálaszTörlés
  2. Én is tatyónak szoktam nevezni! nagyon jó lett! Örülhet a sógornőd!!!

    VálaszTörlés
  3. Gyorsan megnéztem a szinonima szótárban hogy is lehetne még nevezni a szatyrot.Tasak és zacskó jött ki válaszul.:S
    De akárhogy is nevezzük, jól sikerült!:)))

    VálaszTörlés
  4. Egy: méghogy szatyor, az egy leminősítő szó erre a nagyon klassz darabra...
    Kettő: nem csodálom, hogy a sógornőd repked:)))
    Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails