2010. augusztus 2., hétfő

Eme helyen jelzem:

Negyvenegy lettem. :)
(Na, eddig tartott az eszperente tudományom. :))  )
Nem érdem ez a kor, de legalább ezt is megéltem.
Édesanyámnak ez alkalomból ezt a kis neszit varrtam, talán mondtam már... ha Anyucimról van szó nehezen tudok elvonatkoztatni a pirostól és a szívecske motívumtól.


Ennek a neszinek a különlegessége a műbőr alja és rátét szívecske mintája. Ezelőtt még sosem varrtam műbőrt, de még biztos fogok varrni, csak jobban átgondolom a lépéseket. A problémám az volt, hogy nagyon tapadt a műbőr jobb oldalán a varrógéptalpam, a nehézséget selyem papírral oldottam meg, de ez meg a rátét minta körbevarrásánál okozott némi gondot, ugyanis a cikk-cakkok alól nem tudtam rendesen kitépkedni a papírt, ezért egy kicsit csaltam, átpingáltam piros tollal a hivalkodó fehérségeket...
A cipzár húzókájára varrtam egy műbőr csíkot és arra egy kis csipke díszt, tekla gyönggyel a közepén.


Köszönöm Anyucikám és Apucikám a sok szeretetet, kedvességet, a neveléseteket, hogy azzá lettem, ami vagyok!!!!

18 megjegyzés:

  1. Ó, ez igazán megható!
    Isten éltessen még legalább ennyi ideig!:)))

    VálaszTörlés
  2. Drága kicsi Ejcsikém!
    Legyél nagyon boldog ezen a szép napon,és kövesse ezt még sok-sok boldog nap és év!
    Köszönjük, hogy hozzánk irányítottad a gólyát! :))

    VálaszTörlés
  3. Nagyon boldog életet kívánok Neked! Még úgy...sok száz évig! :o)

    VálaszTörlés
  4. Boldog születésnapot kívánok! Nagyon szép lett a neszi!

    VálaszTörlés
  5. „A világ legegészségesebb dolga a születésnap. Minél több van belőle egy embernek, annál tovább él.”
    Youngman, Henny

    Isten éltessen sokáig!! :*

    VálaszTörlés
  6. Boldog szülinapot!!! :-)))

    A tapadás ellen szerezz be teflon talpat, vagy pedig görgős talpat, mindkettő nagy segítségedre lehet a zökkenőmentes varrásban. :-)

    VálaszTörlés
  7. Isten éltessen még nagyon-nagyon sokáig!
    Édesanyádat is! :-) Boldog születés napot!

    VálaszTörlés
  8. Szemtelenül fiatal vagy!!!!!! Nagyon nagyon boldog szülinapot kivánok, még legalább 100 x :-))))

    VálaszTörlés
  9. Isten éltessen sokáig örömben, szeretetben! :)És persze Édesanyádat is!

    VálaszTörlés
  10. A bejegyzés címéhez stílusosan:
    Legyen szeretve lelked ezerszer.
    Melyet nevetlen jegyzett nem lehet lehetetlen.
    Kelep ... kelep.......??????? :-)
    Megered szemem ...............

    VálaszTörlés
  11. Drága Lányok, asszonyok!
    Mindenkinek szeretném megköszönni jó kívánságait! Nagyon jól estek!!!!!!!
    Ahogy érkeztek a jó kívánságok, csak ültem és olvastam és bazsalyogtam..."de jó nekem!!!"
    Sok puszi Mindannyitoknak!!!

    VálaszTörlés
  12. Sok boldogságot !
    Szép lett a neszid :))

    VálaszTörlés
  13. Szépséges ajándékot készítettél! Nagyon sok boldogságot és jó egészséget kívánok!

    VálaszTörlés
  14. Naaaagyon boldog születésnapot kívánok!!!!:)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails