2009. március 13., péntek

Swapos csomagom érkezett Mariahtól

Az úgy volt, hogy tegnapelőtt feltapadt a csengőnkre a postás kisasszony, azt hittem öszegabalyodik a lábam, úgy megijedtem.
De aztán hamar megbocsájtottam neki ezt a heves, kitartó mozdulatát, mert csomagom érkezett Maraihtól. Mégpedig SWAP-os csomagom.
Izgatottan bontottam ki a borítékot és csak szedegettem kifelé a sok finomságot és egy szép, nagy, masnis csomagot.
Még sorolni is sok, hogy mi mindent kaptam:
  • egy multifunkciós szütyő, ami, akár kínálóként is tud üzemelni, akár szütyőként,
  • egy ollótartó,
  • egy ollóőr,
  • két gyönyörűséges színű DMC fonal, az egyik egy szép pasztell rózsaszín, a másik egy fémes piros,
  • egy kerámia gyűszű Pécs nevezetességével,
  • egy Milka desszert,
  • két instant forró csoki
Na, ugye, hogy még leírni se kevés!!
Kedves Mariah, nagyon sok szépet és finomat küldtél nekem, nagy-nagy örömöt szereztél vele!
KÖSZÖNÖM!!!

Ezt a kollázst Maraih készítette, leloptam tőle, hogy még több kép lehessen itt a szépségekről, például a szütyő is sokkal jobban látszik.
(Ugye nem baj, Mariah?)


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen! Örülök hogy sikerült olyat készítenem amivel örömet szereztem :-))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails