2012. május 7., hétfő

Az áprilisi alkotónap Colette-tel

Már igen csak beszerettem volna mutatni a legújabb táskám, hisz az előző erősen télies hangulatú volt. Szóval járt nekem egy tavaszi-nyári táska, nem? :))
Volt ez a bizonyos április szombat Colette-tel, vártam már nagyon, örültem is, jól is éreztem magam, de olyan szinten dekoncentrált voltam, hogy alig haladtam a táskámmal. Csak az elejével lettem majdnem kész és a hátuljának a zsebét kezdtem el. Az összes többi az otthonom békés nyugalmában fejeződött be.
Amit tudtam:
  • világos farmer táskát szeretnék
  • nem áthajló tetős, hanem cippes záródással
  • vidám darabot
  • a régi táskámmal nagyjából azonos méretűt.
Dorka egyik régi régi farmernadrágja látta kárát új táska béli elhatározásomnak. Némi kord díszítést leszámítva újrahasznosítás jegyében született meg a legújabb kedvencem. A farzsebek kerültek előre, kord fedlappal, és egy nagyon régi szürke farmernadrágom is bekuncsorogta magát csak úgy, jelzés szinten. Colette ötlete alapján kerültek a táska elejére azok a kis függőleges kord díszek. Végül is, gondoltam, kellenek az új effektek. De egész addig nem tudtam megbarátkozni vele, amíg itthon rá nem került a farmergomb. Így már én vagyok, ilyen vagyok, ez vagyok! :)
Ilyen lett,
használom már jó ideje és
jelentem: SZERETEM!!! :)
Jól kijövünk egymással!

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails