2012. január 17., kedd

Laptopok istene kegyes volt hozzám...

...szeptemberben úgy döntött a közel 3 éves laptopom, hogy az alaplapra integrált videókártya beadja a kulcsot. Csak úgy, egyik pillanatról a másikra. Gyógyítása ürügyén futottam rá köröket itt-ott...szeretem ezt a kis öreg gépet, na! Volt, ahol azt mondták dobjam ki, vagy esetleg szobadísznek sem rossz. Volt, ahol azt mondták talán meg tudják javítani, de gari nincs rá és occcsó sem lesz a vége, amit még nem tudnak megmondani, hogy mennyi lesz. Volt, ahol azt mondták, hogy 30-35.000 lesz a cehh és 3 hónap gari is jár hozzá. Na, ez hangzott a legjobban számomra, csak épp a pénztárcámnak nem tetszett...egészen most januárig. De most meggyógyítattuk a jó öreget, tegnap óta itt csücsül az ölemben a laptoptálcán és örömködök neki. Meglepve tapasztaltam, hogy a "blogomba" mappámban van egy-pár kép, amit még nem raktam fel ide...na, de most.
Szóval ezek még szeptemberi művek:
Kis táska egy nagyon régi táskám alapján:
 Aprócska neszik 2 verzióban:
 Farmeres neszik:
 Füli Anyucinak:
 

1 megjegyzés:

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails