2010. szeptember 23., csütörtök

Rózsás SAL Mankával

 

Még sosem hímeztem együtt senkivel ilyen módon.
De Manka kedves stílusa és mintája nagyon megfogott, tetszik, hogy nincs benne keresztszem - nem mintha nem szeretném, de olyan jó újat tanulni! - és egyáltalán, nagyon reményteljes ez a minta részlet, szóval jelentkeztem.
...és már meg is kaptuk az első útmutatást, ami alapján  nem bírtam magammal és 2 verzióban is elképzeltem a mintát.
Egyeske: csini, csajos, habos-babos

(fonal: Nina festett melírozott fonala és Anchor 88)

Ketteske: Dámás, elegáns, "ütős"

(fonal: DMC 310, és nem tudom melyik, de szuper finom fémszálas arany,
ezzel még hímezni sem olyan gáz)
Nekem most ez utóbbi  a szívem csücske, de lehet, hogy azért, mert ezt csináltam később...
Már alig várom a folytatást!!! :))

2 megjegyzés:

  1. Nekem is a második verzió tetszik jobban :)
    Igazán szépek!!!!

    Köszönjük az útba igazítást!!!
    Nem győztünk gyönyörködni a sok gyönyörű szép anyagba.
    Mondtam hogy még megyünk, azt mondták a srácok ne fenyegetőzzek :))))))))

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon szép!!!!!
    Bevallom nekem most a rózsaszín tetszik. :-))) Lánykoromban, meg fiatalon soha nem tudtam elképzelni magam rózsaszínben. Nem is szerettem ezt a színt. Most meg valahogy odahúz a szívem :-))))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails