2012. február 20., hétfő

Csillagok és sokoldalúság

Kedves ismerősöm kért tőlem egy fekete táskát a szokásos, kedvelt fazonban, lilával kombinálva. Több támpontot nem kaptam. Azt mondta, nem mond többet, mert úgyse tudok hibázni. Te jó isten! Ilyen mondat első blikkre jól hangzik, na,de másodikra...? Másodikra már rám tör a csuklás, mert mi van, ha majd most nem sikerül a "csoda"?
Lassan találtam meg a megoldást, de végül részemről teljes lett a szerelem, és a visszajelzés alapján az ismerősömnek is! :)
Nyakkendő technikával varrtam a fekete kord közepébe lila négyzetet, a lila négyzet közepébe fekete kis selyem rózsát öltöttem. A fedlapot a lila négyzettel párhuzamosan talpszélesen tűztem körbe-körbe, majd a tűzés vonalra találomra csillagokat varrtam és szintén találomra a csillagok közepébe apró csiliviliket ragasztottam. 
A táska testet átlóban tűztem lila cérnával, végül a vállpántot is -találomra- díszítettem néhány varrott csillaggal.
Olyan jól esett, amikor az ismerősöm pár nap múlva felhívott, és csak addig jutott, hogy: ...annyira, annyira, annyira, annyira szeretem ezt a táskád is. Azóta le sem tudtam tenni...! - Na ezért már megéri a sok izgalom, hogy vajon fog-e tetszeni, vajon fogja-e szeretni? :))
A címben szerepel a mostani blogok körében oly sokszor látott "sokoldalúság" szó, gondolom már tudjátok miért szerepel nálam is. Néhányan azt gondolják, hogy sokoldalú vagyok.
Köszönöm Nekik:
A játék szabályai szerint megköszöntem mindenkinek, aki rám voksolt (mondjuk ezt a szabály nélkül is megtettem volna), aztán 7 dolgot kellene elárulnom magamról és a díjat továbbadni 15 bloggerinának.
Na, a 7 dolog sem könnyű, mert mit tudom én, hogy mi az, ami másokat érdekelhet rólam. De akkor lássuk csak, megpróbálom összeszedni:
  1. Kedvenc külföldi tv sorozatom: Monk, a flúgos nyomozó. Szeretem a főszereplő figurájának - a maga lököttsége mellett - a lelki tisztaságát, egyszerűségét, el nem múló szerelmét elhunyt felesége iránt, a logikáját, a megfigyelőképességét. Minden csatornán igyekszek megnézni újra és újra. :)
  2. Az élénk, tiszta színeket kedvelem. 
  3. Ha öltözködésről van szó nem szeretem, ha 3 színnél több van rajtam.
  4. Kedvenc külföldi színésznőm: Meryl Streep
  5. Hétvégén irtózat nagyot zakóztam. Konkrétan eddigi életem legnagyobb és leggyorsabb hasra esését adtam elő a kispesti piac nagyközönsége előtt. 
  6. Lenyűgöznek az egyszerű, de nagyszerű találmányok.
  7. 1982-83-as tanévben, amikor már illett volna kitalálnom, hogy mi leszek, ha nagy leszek, két dolog érdekelt. A varrónő szakma és a számítástechnika mesterséges intelligencia vagy robottechnika ága. Végül számítástechnikai programozó lett a tanult szakmám, ám ebben a szakmában sosem dolgoztam.
Na, de kiknek adjam tovább? Gondom itt még nagyobb. Egyrészt szinte már körbe ért teljesen ez a díj, másrészt több olyan bloggerina is van, akit kifejezetten sokoldalúnak tartok, de történetesen határozott kérése, hogy hagyjuk ki az efféle kalandokból.
Egyetlen embernek szeretném konkrétan tovább adni a díjat, aki mind emberileg, mind kreativitás, mind precizítás, mind szakmai tudás szempontjából példaképem, ő Magdika a Mmamakincsei blog tulajdonosa.
Amúgy a teljes bloglistám szereplőinek szívesen nyújtom át eme díjat, hisz nem véletlen kerültek fel a listámra! :) (Viszont, bocsi, de nem fogom őket ide mind belinkelni, mert akkor holnapután is csak linkelnék és az olyan link dolog, nem?! :))    )
Felirat hozzáadása

5 megjegyzés:

  1. Lassan a fekete táskák szakértő gyártója leszel.
    Jó hozzá a lila nagyon.

    A másik téma : csak vakargattam a fejemet :-))

    Köszönöm hogy gondoltál rám.
    Bővebben majd kifejtem ám nálam .

    VálaszTörlés
  2. Megint nagyon szépet alkottál!:))
    Gratulálok a díjhoz,A legjobb helyre került!:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett ez a táskád is.

    VálaszTörlés
  4. Megint nagyon jól sikerült ez a táska!
    Bocsi, de egy jót vigyorogtam az ötös ponton, remélem nem lett nagyobb bajod :-))

    VálaszTörlés
  5. Mikor nem szabják meg hogy csak fekete és semmi díszítgetés :)))))))

    Nagyon szép lett ♥

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails