2010. január 5., kedd


Rita játékot hirdetett.
 Szívből ajánlom figyelmetekbe Rita blogját. Nem, nem csak a játék miatt, hanem, mert nagyon élvezetes Rita stílusa. Jó szöveggel és szép művekkel teszi élvezetessé bejegyzéseit. Tetszik az életszemlélete és tisztelem bátorságát, hogy választani mert és tudott magának egy új hazát, Németországot.
Én annyira földhöz, röghöz kötött vagyok, hogy soha nem tudnám elképzelni magamról ezt a bátorságot, de becsülöm mások bátorságát.
Nekem is vannak rokonaim, akik, annak idején a nagy német egyesítéskor költöztek ki Németországba, lévén igazolni tudták német származásukat, de nekik sem volt könnyű dolguk, hogy megtalálják helyüket új hazájukban.
Szóval, látogassátok meg blogját, látni fogjátok, igazam van! :)

1 megjegyzés:

  1. köszönöm szépen kedves soraidat nagyon aranyos vagy. Az, hogy itt élek nem bátorság volt hanem vegytiszta hülyeség!!! Egy sporttáskával, egy 20 éves Golffal és 200 DM-el a zsebembe érkeztem ide 97-ben, ezen kivül csak a kilogo sejhajom és egy 2 évre szolo munkaszerzödésem volt..... a lányomat anyáméknál ill. az apjánál hagytam, mert se lakásom nem volt, se elképzelésem arrol hogy müködnek itt a dolgok. Az elsö 2-3 honapban minden éjjel bögve aludtam el és megfogadtam, itt hagyok mindent, holnap hazamegyek....aztán kihoztam a lányom is amikor vége lett a sulinak, utána már jobb volt...aztán megismerkedtem a párommal...aztán azt vettem észre hogy itt vagyok otthon......de nem vagyok benne biztos hogy még egyszer végigcsinálnám!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails