2009. december 2., szerda

Varrtunk is ám...

..több mindent is, de hát ugye jön a karácsony és nem mutathatunk mindent. :)
De azért egy-két darabot igen...
Ezt a könyvborítót én varrtam ajándékba, remélem tetszeni fog leendő tulajdonosának :)



(Életben nem ennyire kajla csak sajna nem sikerült jól fényképezni...)

Ezt a könyvborítót pedig Dorkám varrta (kis segítséggel) ajándékba...




Ezt én bütyköltem össze filcből szintén ajándékba:



Remélem szeretni fogja majd tulajdonosa :)
A többit majd ünnepek után.
...és egy-két kép állatkáinkról:


Itt azon ritka pillanatok egyike látható, amikor épp ébren és nyugalomban van mindkettő.
Merthogy inkább azon verziók vannak, hogy:
a./ ébren vannak és rohannak.
b./ ébren vannak és birkóznak.
c./ alszanak.

Itt épp alváshoz feszengés látható némi plusz oxigén beszívásával

2 megjegyzés:

  1. nagyon ügyes a kislanyod, szerintem ügyesebb keze van mint az ö korában általában....

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails