2009. október 25., vasárnap

Juhizs kívánságára-Tonhalkrém


Juhizs, drágám, kívánom, hogy minden kívánságod így teljesüljön!
Előző bejegyzésemnél írtad, hogy voltak halkrémek is k.v-n, ha lehet adjuk meg valamelyik receptet. Mivel az egyiket én követtem el, azt szívesen megosztom veletek.
Ezt a receptet, egy régebben, a Lidl-ben osztogatott receptfüzetből vettem, sokszor megcsináltam már, nekünk nagyon bejön, tehát...
A tonhalat (1 konzerv aprított tonhal napraforgó olajban) és 1 tubus majonézt krémesre keverjük. Hozzáadjuk az apróra vágottv1 fej v.hagymát, 1 konzerv kukoricát és fűszerezzük: 1 csipet sóval, 1 csipet őrölt borssal, 1-2 gerezd fokhagymával, 1 csipet bazsalikommal, 1 csipet oreganoval.
Legfinomabb sok zöldséggel (paradicsom, uborka, saláta, paprika) és pirítós kenyérrel.
30.-án lesz a következő klub találkozónk, akkor megpróbálom kinyomozni a juhtúrós krémet is, oké?!

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus vagy! Teljesen elkényeztetsz minket! Nem is értem, miért nem kapjuk meg máris a juhtúrós receptet! :)
    Nagy puszi Neked!

    VálaszTörlés
  2. A Foltvarrók Istene fizesse meg Neked! Köszönöm szépen :-)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails