2008. szeptember 8., hétfő

Lőrincen "ká.vé.-ztam"

Vasárnap Közös Varráson voltam Lőrincen.
Gina szervezte, amit ezúton is köszönök neki!
10-től volt meghirdetve, nnnna, gondoltam, nehogy elkéssek és amúgy is hallottam, hogy lesznek kitelepült üzletek, igyekeztem odaérni időben, egész pontosan 9-re! Hát nem én voltam már az első (ennek azért örültem!)
Odaértem, befizettem magam, és beléptem a nagyterembe... az maga volt a gyönyör egy foltvarrónak... vagy annak, aki csak simán szeret varrni!
Még jó, hogy készültem, egész pontosan: spóroltam erre a napra!
Vettem csodás anyagokat, gombokat, fonalakat, különböző hasznos eszközöket:




Megismerkedtem sok, csak az internetről ismert névvel és végre arc is társult hozzá.
Először a boltoknak lett "arca": Szőrmeház, B+ZS, Passziómerida, Tűpárna, Foltvilág és Kálló Szilvit is megismerhettem.
Aztán a topicos nicknevek keltek életre: Maca, Pjulcsy, Bubsza(Csodás a képtárad, megnéztem!!), Méhike, Juhizs, Kékbálna és még sokan mások...
10 óra jócskán elmúlt, amikor kimentem a varrós asztalokhoz. Néztem hova ülhetnék, hol van hely. Már bentről kiszúrtam egy asztalt, ahol úgy tünt, hogy van hely és szimpatikusak az ott lévők.
Odaengedtek, befogadtak. Nem is hittem, hogy rögtön ismerős nevekbe "futok".
Nagy örömömre Juhizs is odajött az asztalunkhoz, hát egy "csudapofa" az a nő!! :)
Mindenki olyan kedves volt és segítőkész... tulajdonképpen erre számítottam, de olyan jól esett, hogy tényleg így is volt!!!
Volt tombola is! Habár nem szokásom nyerni, mégis vettem egy jegyet. ÉS! NYERTEM!
(Lehet, hogy megyek és veszek egy lottó szelvényt is?) Nyertem egy kongré szalagot szép osztott hímző fonalakkal. Aztán a következő körben, amikor benéztem a boltosokhoz Kálló Szilvi meglepett egy tök aranyos tűpárnával. Nagyon örültem mindkettőnek!
1 órakor már mindenki haza ment csak a mi asztalunk harsogott a nevetéstől. Jó hosszan viccelődtünk az utolsó süti tulajdonosának kilétén...
Gondoltam csak mééég egyszer benézek a nagyterembe és mire kijöttem már nem volt ott senki.
Ezúton puszilok Mindenkit, akitől nem volt alkalmam elköszönni!
Maga a varrás nem volt túl bonyolult egy szőlő leveles és fürtös kis faliképet kellett volna varrni, ha nem dumáltunk és nevetgéltünk volna annyit... :) Majd, ha elkészülök, felrakom, igaz annyi tartozásom van, hogy nem tudom mikor lesz az, de ez is bekerült a tennivalók közé!

10 megjegyzés:

  1. Szent és sárga irigység... :) De inkább örülök, hogy jól érezteétek magatokat, a szerzeményekhez gratula, alkoss belőlük sok szépséget!!

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon örülök, hogy megismertelek. a blogodat böngészve jöttem rá, hogy mennyire rokonlelkek vagyunk. Pl: Mirza morzsálós blogja, vagy a textiliák és egyéb mütyürök szeretete. Ja és csak halkan mondom, hogy mind a két fiam épületgépész szakon végzett a középiskolába.
    Várom a tolltartó leírását.
    Puszi Maca

    VálaszTörlés
  3. Még egy rövid kérdét,nagyon tetszenek a montázsaid, elárulnád, hogy hogy készülnek!

    VálaszTörlés
  4. Vegyél hatos lottót is. Tegnap félfüllel hallottam, hogy már milliárdként emlegetik az összeget!:-)

    VálaszTörlés
  5. Maca!
    Vannak véletlenek?
    Ez a "scrapbook" nekem is szívem csücske lett, Kicsikatónál láttam, Ő adta a tippet, hogy honnan szedi a programot és a kellékeket, be akartam ideszúrni a címet, de valamiért nem engedi...
    Szóval keressél rá nálam a scrapbook bejegyzésre és ott Kicsikató megjegyzésében van a cím és jó tanácsok!!
    Julcsi! Az biztos, hogy a héten veszek lottót, adok egy esélyt magunknak (Tudod, hogy hívják a lottót? Szegények adója! :) Van benne valami!)

    VálaszTörlés
  6. ... öhhhmmm... engem most megzavart, hogy Te ottmaradtál, mikor szedelőzödött az asztalunk, akkor már szinte takarítás folyt... az árusok is cipekedtek kifele... nem értem... legalább a buszmegállóban még találkoznunk kellett volna :-( - sajnálom, mert még ott és metróban is rötyögtünk ám jókat! :-)

    VálaszTörlés
  7. Örülök,hogy megismerhettelek.
    sok szép dologra tettél szert.
    A szőlőt én is szeretném majd látni:-)be fogok kukkantani többször is az biztos,jaj Neked:-)

    VálaszTörlés
  8. Örülök, hogy örültök :DDDD
    Igyekeztem mindenkinek "húzni" a tombolán!!:DDD

    VálaszTörlés
  9. Kb én is hasonló anyagokat s egyebeket vettem...egypár virágos anyaggal megtoldva...lehet hogy mi is rokonlelkek vagyunk???!!!

    VálaszTörlés
  10. Körmi örülök Neked, várom blogodban az új írásokat! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails