2008. július 27., vasárnap

Kreatív blogger


Ma jöttünk haza a férjemmel Anyukáméktól, a lánykám lent maradt jövő hét péntekig, azzal a feltétellel, ha kedden reggel visszamegyek hozzá és együtt jövünk majd haza. Vannak, akik azt mondják, hogy nagyon egybe vagyunk nőve... Szerintem is így van, de mit csináljunk, ha ez így jó nekünk... olyan gyorsan felnőnek a gyerekek, ráadásul nekünk ez az egy szem kincsünk van, akire nagyon sokat vártunk, DE MEGÉRTE!!!

Szóval... Leültem a géphez, hogy megnézzem az egy hetes lemaradásomat és a sok kedves üzenet közt olvastam Pamina "meglepetés" üzijét.

Nagyon meglepett, meghatott és egy picit meg is ijedtem. Aztán az ijedtség elmúlt és maradt az öröm.

Idézem Paminát:

"Immár hozzánk is elért a külföldi oldalakról ismert Kreativ Blogger díj. Jól is van ez így, hiszen mi is kreatívok vagyunk, nem igaz?...

A szabályok értelmében a következő a teendőm:

  • Kiteszem a logót a blogomra.
  • Kiírom annak a személynek a nevét és blogját, akitől kaptam.

  • Jelölök 5 blogot.

  • Jelölök 5 blogolót, linkelem.

  • Üzenetet hagyok a jelöléseikről a blogjukban.

Nehéz 5 blogot jelölni, nehéz. Az én 5 emberem (szigoróan nem fontossági sorendben!)
Gigi (akit mindenki ismer, és elismer, aki egy kicsit is beleásta magát a scrapbookba), Fakanál (aki nem csak kreatívan főz, de különleges üvegfestései is elkápráztatnak), Bruercsi (akit nem régóta ismerek, de úgy érzem, ügyes keze mellett nagy a szíve), Mamazon (akibe egy egész családnak elegendő kreativitás szorult) és Violini (akinek a zene ott van minden sorában, minden alkotásában)."

Hát ennek örültem meg... Tekintve blogom és netes ismeretségünk fiatalságát talán érthető meglepetésem, én tényleg "kreatív blogger" vagyok? Ha más így gondolja, az számomra megtisztelő! Nagyon! Köszönöm Neked, Pamina!

Tehát, akkor én is neki állok a teendőknek, bár kedvenc blogjaimból 5-öt kiválasztani nagyon nehéz lesz!

Hoppá! Közben újabb bejegyzésem érkezett!

Drága Mmama is jelölt! Nagyon köszönöm Neked is! Tényleg megérdemlem? Ez dübörög egyfolytában a fülemben...

Szóval, az én díjazottaim a következőek (ABC sorrendben):

Mind az öten fantasztikusan kreatívak, kedves, segítőkész emberek hatalmas lélekkel!

Ezek a tulajdonságok még nagyon sok általam látogatott bloggerre igaz, de bánatomra "csak" 5 blogot jelölhetek meg!...

Köszönöm még egyszer a jelölést és remélem én is örömöt szerzek vele!

Szép napot kívánok!


3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, nagyon megtisztelő, hogy rám is gondoltál! Ápdételtelek a listán:)))

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a jelölést, igazán örülök neki!:))

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, köszönöm, köszönöm !! :o))

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy benéztél hozzám, hogy írsz nekem!! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails